اخبار تکنولوژی

ایسوس و معرفی لپ تاپ ExpertBook CX54

ایسر اولین کروم بوک را بر اساس جدیدترین پردازنده Core Ultra اینتل معرفی کرده است. ExpertBook CX54 Chromebook Plus از Meteor Lake-U برخوردار بوده و مشخصات مناسبی را به عنوان یک لپ تاپ ExpertBook CX54 ارائه می‌دهد.

این می‌تواند بر اساس هر یک از پردازنده‌های ۱۵ واتی اینتل باشد، از Core Ultra 5 125U تا Core Ultra 7 165U. اما شایان ذکر است که همه این پردازنده‌ها دارای تعداد هسته‌های یکسان و iGPU یکی هستند، بنابراین تفاوت فقط در فرکانس‌ها است. علاوه بر این، همه آنها فقط دو هسته بزرگ دارند.

ویژگی‌های کلیدی دستگاه شامل ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم، SSD تا ۵۱۲ گیگابایت، Wi-Fi 6E، بلوتوث ۵.۲، باتری ۶۳ وات ساعتی و مجموعه‌ای از پورت‌ها شامل دو USB 3.2 Gen 2، دو Thunderbolt 4، HDMI می‌شود. این لپ تاپ به صفحه نمایش ۱۴ اینچی با روشنایی ۵۰۰ کاندلابرمترمربع و وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل مجهز شده است.

ابعاد محصول جدید ۳۱۴×۲۲۳×۱۶.۷ میلی‌متر و وزن آن ۱.۳ کیلوگرم است. ناگفته نماند این مدل دارای استاندارد مقاومت MIL-STD 810H بوده و از اسکنر اثراتگشت برخوردار است. متاسفانه ایسوس تاریخ عرضه و قیمت را اعلام نکرد.

لپ تاپ ExpertBook CX54 از راه رسید

ایسوس که معمولاً با نام‌های ایسوس یا اَسوس شناخته می‌شود، ابرشرکت تولیدکنندهٔ فناوری تایوانی است که در ۲ آوریل ۱۹۸۹ تأسیس شد. دفتر مرکزی ایسوس در تایپه، پایتخت تایوان قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات رایانه ای در جهان است و محصولاتی مانند مادربردها، کارت های گرافیک، لپ تاپ ها، تبلت ها، تلفن های هوشمند، تجهیزات شبکه و سرورها را تولید می کند. ایسوس همچنین در زمینهٔ تولید تجهیزات بازی نیز فعال است و محصولاتی مانند لپ تاپ های گیمینگ، مانیتورها و کارت های گرافیک گیمینگ را تولید می کند.

این برند تایوانی در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین برندهای تولیدکنندهٔ محصولات رایانه ای تبدیل شده است و محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا، طراحی زیبا و قیمت مناسب، مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند. این کمپانی در سال های اخیر به موفقیت های زیادی دست یافته است و این شرکت در حال حاضر یکی از پیشروترین شرکت های تولیدکنندهٔ محصولات رایانه‌ای در جهان است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید به سایت ایسوس مراجعه کرد. این برند در تلاش بوده سبد محصول خود را گسترش دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا