اخبار تکنولوژی

شرکت اوپو بر تعداد تبلت های خود می افزاید

ماه گذشته شرکت وان پلاس از تبلت OnePlus Pad Go در بازار هند رونمایی کرد. برند شریک آن شرکت اوپو، اکنون در حال آماده شدن برای عرضه این تبلت در مناطق دیگر برای سراسر جهان با نامی دیگر است. از گواهی‌های قبلی SIRIM و NBTC، می‌دانیم که این تبلت اوپو Pad Neo نامیده می‌شود. اکنون، این تبلت در وب سایت گواهی IMDA نیز رویت شده است.

یکی از رسانه‌ها تبلت اوپو Pad Neo را در وب سایت گواهی IMDA کشف کرده است که با شماره مدل OPD2302 شناسایی شد. این موضوع تایید می‌کند که این تبلت احتمالا به‌زودی در سنگاپور عرضه خواهد شد. این لیست همچنین سازگاری تبلت با اتصالات WiFi و بلوتوث را فاش می‌کند. متأسفانه، جزئیات بیشتر در مورد این تبلت در دست نیست. با این حال، گواهی SIRIM قبلی در ماه پیش نشان داد که این تبلت در یک نوع ۴G نیز عرضه خواهد شد. اطلاعات دیگری فاش نشده تا به آن پرداخت.

اوپو Pad Neo به احتمال بسیار دارای صفحه نمایش ۱۱.۳۵ اینچی LCD با وضوح ۲.۴K و نسبت تصویر ۷:۵ خواهد بود. انتظار می‌رود این تبلت به ۸ گیگابایت رم مجهز شود و ممکن بوده گزینه‌های ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را ارائه دهد. قلب دستگاه می‌تواند چیپست Helio G99 باشد که توسط یک باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ USB-C از نوع USB 2.0 پشتیبانی شود.

شرکت اوپو به دنبال عرضه محصول جدید

در بخش دوربین، انتظارات حاکی از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی است. قابلیت‌های صوتی احتمالا شامل چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos می‌شود. این تبلت که به اندروید ۱۳ مجهز بوده و مبتنی بر OxygenOS 13.2 بوده، بنابراین انتظار داریم با قابلیت اسلات کارت microSD عرضه شود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا اوپو تبلت میان رده جدید را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. پیدا نیست چه زمانی باید شاهد معرفی این محصول جدید باشیم. انتظار داریم دو شرکت اوپو و وان پلاس هر دو برای سال ۲۰۲۴ مجموعه تبلت‌های جدید خود را معرفی و عرضه کنند که دارای طراحی شیک و سخت افزار قابل توجه هستند. این محصول اوپو نیز یک تبلت برجسته بوده که می‌تواند موردتوجه علاقمندان قرار گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا