اخبار

شیائومی Mi 8 Explorer Edition به‌زودی روانه بازار می‌شود

 

Mi 8 Explorer Edition

اگر به یاد داشته باشید، تلفن همراه هوشمند شیائومی Mi 8 Explorer Edition در ماه می گذشته رونمایی شد اما تا کنون به بازار راه پیدا نکرد. این تلفن همراه هوشمند که گران قیمت‌ترین تلفن همراه سری Mi 8 است به ظن برخی و به‌احتمال بسیار قوی در چند نوع مختلف عرضه خواهد شد اگر چه شیائومی تنها از نسخه‌ای با رم ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی رونمایی کرد.

مطالب مرتبط

زمان معرفی رسمی شیائومی Mi Max 3 اعلام شد
اطلاعاتی در خصوص حافظه، رنگ بندی و زمان معرفی شیائومی Mi A2 فاش شد
شیائومی تلفن همراه جدید Mi A2 را به اندروید وان مجهز می‌کند
در طی هفته گذشته، حداقل دو نسخه دیگر از تلفن همراه هوشمند Mi 8 Explorer Edition در آژانس چینی TENAA مورد بررسی قرار گرفتند که البته این دو نسخه از مدل اولیه خود ارزان‌تر هستند. به‌این‌ترتیب گمان‌ها بر این می‌رود که شیائومی با افزودن این دو نسخه ارزان‌تر تصمیم دارد تا تمامی بازه‌های قیمتی را برای دسته‌های مختلفی از کاربران علاقه‌مند پوشش دهد.
با این حال اخباری که به‌تازگی دراین‌باره منتشرشده‌اند اعلام داشته‌اند که شیائومی در تاریخ ۲۴ ماه جولای قصد دارد تا تلفن همراه هوشمند Mi 8 Explorer Edition را برای کاربران در بازار کشور چین عرضه کند. همچنین اطلاعات افشا شده از دعوت‌نامه عرضه این تلفن همراه هوشمند نیز خبر از این می‌دهد که Mi 8 Explorer Edition با قیمت ۵۵۰ دلار به فروش می‌رسد. متاسفانه، هنوز مشخص نیست که آیا این تلفن همراه هوشمند در بازارهای خارج از کشور چین نیز به فروش می‌رسد یا خیر اما با اطمینان می‌دانیم که Mi 8 اصلی و پرچم‌دار در ماه اوت در اروپا به فروش خواهد رسید.
علاوه بر بهره‌مندی از رم ۸ به همراه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، چیزی که تلفن همراه Mi 8 Explorer Edition را از برادران ارزان‌تر خود متمایز می‌کند پنل شفاف پشتی آن است که واقعا ظاهر زیبا و البته ویژه‌ای را برای این دستگاه به همراه داشته است. این تلفن همراه هوشمند همچنین از صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی مجهز به فناوری AMOLED به همراه دوربین دوقلو ۱۲+۱۲ مگا پیکسلی و دوربین جلویی ۲۰ مگا پیکسلی به همراه باتری ۳۰۰۰ آمپرساعتی بهره می‌برد.

مطالعه بیشتر

ال جی V40 دارای ۵ سنسور دوربین خواهد بود
سونی اکسپریا XZ3 دارای ۴ دوربین خواهد بود
نگاهی به تاریخچه بریدگی نمایشگر (Notch) ؛ اپل اولین نبوده است!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا