اخبار

شیائومی Mi Max 3 در ماه جولای معرفی می‌شود

شیائومی Mi Max 3 نام فبلت جدیدی است که انتظار می‌رود در ماه جولای معرفی شود. این محصول در بین فبلت‌های میان‌رده قرار می‌گیرد و چندی پیش نیز اطلاعاتی در خصوص مشخصات آن فاش شد. همراه موبایلستان باشید تا با می مکس ۳ بیشتر آشنا شویم.
دقیقا یکسال پیش بود که کمپانی شیائومی تلفن هوشمندی را با نام Mi Max 2 معرفی کرد. حال گفته می‌شود که به‌زودی شاهد جایگزینی برای این فبلت خواهیم بود. این محصول جدید که Mi Max 3 نام خواهد داشت در ماه جولای (تیر – مرداد) معرفی می‌شود. احتمالا یک ماه بعد از معرفی این فبلت نیز در ماه آگوست (مرداد – شهریور) شاهد ورود آن به بازار خواهیم بود.

مطالب مرتبط:

سال گذشته می مکس ۲ در ماه ژوئن روانه بازار شد و از این سو ما انتظار داشتیم که نسخه جدید آن نیز در زمان مشابهی معرفی شود، اما این موضوع اتفاق نخواهد افتاد. با وجود اینکه شیائومی در ماه جاری یک مراسم رونمایی دارد، اما می مکس ۳ در این رویداد معرفی نخواهد شد.
شیائومی Mi Max 2
Lei Jun، مدیر عامل شیائومی اخیرا اعلام کرده که فبلت جدید این شرکت فعلا آماده معرفی نیست و این محصول در ماه جولای معرفی خواهد شد. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون در خصوص فبلت شیائومی فاش شده است، به نظر می‌رسد که این محصول از مشخصاتی در حد محصولات میان‌رده بهره خواهد برد. بر اساس شایعات، می مکس ۳ مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۶۳۶ است که ۳ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی آن را یاری می‌کنند.
این محصول بر اساس میزان حافظه، در نسخه‌های مختلفی روانه بازار خواهد شد. اما گفته می‌شود که یک نسخه از آن نیز از پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ استفاده خواهد کرد. این محصول دارای نمایشگری ۷ اینچی با وضوح +FHD است و در بخش پشتی آن نیز شاهد دوربین دوگانه خواهیم بود.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا