اخبار

شیائومی Redmi Pro 2 با اسنپدراگون ۶۶۰

در وبسایت شیائومی برای لحظاتی مشخصات Redmi Pro 2 نمایان شد. طبق این مشخصات، شیائومی Redmi Pro 2 مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ است. همان‌طور که می‌دانید، اسنپدراگون ۶۶۰ یکی از قوی‌ترین و بهترین پردازنده‌های ساخته‌شده به‌ دست کوالکام تا به امروز است. این محصول از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی اولد و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود. باتری Redmi Pro 2 در این مشخصات ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت قید شده است که با توجه به وجود چیپست ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۰ در قلب Redmi Pro 2، می‌توان عملکرد فوق العاده‌ی باتری آن را پیش‌بینی کرد.
طبق روال شیائومی، قیمت این گوشی نیز بسیار عالی است ، این گوشی هوشمند برچسب قیمتی ۱۱۹۹ یوان دارد که معادل ۱۷۴ دلار آمریکا است. لازم به‌ذکر است که قیمت نسل قبل این گوشی هوشمند، یعنی ردمی پرو در زمان معرفی، از قیمت درج‌شده برای Redmi Pro 2 بیشتر بود. قیمت ردمی پرو در سال گذشته ۲۱۷ دلار برای نسخه‌ی ۳۲ گیگ با پردازنده‌ی هلیو ایکس ۲۰، ۲۴۶ دلار برای نسخه‌ی ۶۴ گیگ با پردازنده‌ی هلیو ایکس ۲۵ و در نهایت ۲۹۰ دلار برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگ با پردازنده‌ی هلیو ایکس ۲۵ اعلام شده بود.
انتظار می‌رود Redmi Pro 2 به‌زودی توسط شیائومی معرفی شود. بنابراین در آینده‌ی نزدیک خبرهای بیشتری از این محصول در فضای مجازی منتشر خواهد شد.
Redmi Pro 2

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا