اخبار

عرضه نرم‌افزار فولدر امن برای همراه‌های سامسونگ

عرضه نرم‌افزار فولدر امن برای همراه‌های سامسونگ

نرم‌افزار فولدر امن

شرکت سامسونگ به‌تازگی نسخه قابل دانلود نرم‌افزار فولدر امن خود به نام Secure Folder را منتشر کرده است. نرم‌افزار فولدر امن را می‌توان ویژگی امنیتی جدید تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ گلکسی S7 و گلکسی S7 edge دانست که به‌عنوان راهی برای امن و محفوظ نگه‌داشتن اطلاعات شخصی و حساس به کار می‌رود.

این برنامه با بهره‌گیری از پلتفرم امنیتی Knox شرکت سامسونگ به تولید یک فضای جداگانه بر روی دستگاه فرد می‌پردازد که کاربران می‌توانند در آن به ذخیره‌سازی نوشته‌ها، تصاویر، نرم‌افزارها، مخاطبان و دیگر اسناد مهم خود بپردازند. فایل‌های ذخیره شده در نرم‌افزار فولدر امن تنها در صورتی در دسترس فرد قرار خواهد گرفت که او پین کد، الگو، رمز عبور و یا دیگر رمزهای درخواستی را به‌درستی وارد کرده باشد.

علاوه بر این کاربران می‌توانند از نرم‌افزارهای ذخیره شده در نرم‌افزار فولدر امن کپی تهیه کنند و به‌صورت عادی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. تمامی چیزهای ذخیره یا انجام شده در نرم‌افزارهای ذخیره شده در نرم‌افزار فولدر امن از همان نرم‌افزارهای خارج از محیط این نرم‌افزار جدا می‌مانند.

این نرم‌افزار همچنین از پشتیبانی‌ها و بازیابی‌های ابری نیز پشتیبانی کرده و اطلاعات پشتیبان ذخیره شده در نرم‌افزار فولدر امن از دیگر اطلاعات پشتیبان دیگر جدا می‌مانند. هم‌اکنون کاربران دارای گلکسی S7 یا S7 edge می‌توانند به‌راحتی این نرم‌افزار را دانلود کنند. البته سامسونگ به دنبال این است که این برنامه کاربردی را برای دیگر دستگاه‌های خود نیز ارائه کند.

بااین‌حال هنوز زمان عرضه رسمی این نرم‌افزار برای سایر دستگاه‌های سامسونگ مشخص نیست و این شرکت اطلاعات خاصی را در این زمینه به رسانه‌ها انتقال نداده است ولی می‌توان انتظار داشت که در سال ۲۰۱۷ میلادی شاهد عرضه این برنامه برای سایر مدل‌های سامسونگ نیز باشیم. البته نباید انتظار داشت که در کنگره موبایل بارسلون در سال جاری شاهد اخبار جدیدتری درباره این نرم‌افزار باشیم و به نظر می‌رسد که تمامی اطلاعات مربوط به این برنامه، تا به امروز توسط سامسونگ منتشرشده‌اند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا