اخبار

عرضه Honor 7Xشگفت‌انگیز با قیمت ۲۰۰ دلار

هواوی Honor 7X

شرکت هواوی محصول جدید و شگفت‌انگیز خود یعنی مدل Honor 7X را با قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه کرده است که قابلیت‌های بسیار مناسبی  را در قیمتی بسیار اندک جای داده است.
امروزه ما با شنیدن نام تلفن‌های همراه هوشمند به یاد قیمت‌های مختلفی می‌افتیم.برخی از ما قیمت‌هایی مانند ۲۰۰ تا ۴۰۰ دلار را برای خودمان مناسب می‌دانیم و برخی دیگر نیز حتی حاضرند بیش از ۱۰۰۰ دلار برای یک تلفن همراه پرداخت کنند. با این وجود شرکت هواوی یکی از جدیدترین محصولات سری Honorرا عرضه کرده است که در قالب یک قیمت ارزان،امکانات بسیار مناسبی را ارائه می‌کند.
این تلفن همراه هوشمند به یک نمایشگر فول اچ‌دی پلاس مقاوم شده در برابر ضربات و سقوط مجهز است که معمولا در همراه‌های میان رده  و بالا رده به چشم می‌خورند. مورد دوم از ویژگی‌های این تلفن همراه نیز یک دوربین دوقلوی اصلی است. همچنین این تلفن همراه هوشمند علیرغم داشتن یک حافظه ۳۲ گیگابایتِی، امکان استفاده از کارت‌های حافظه میکرو اس دی را نیز فراهم می‌سازد. و درنهایت تمامی این امکانات تنها با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه خواهند شد.
مدل Honor 7X قرار است تا به پردازنده های سیلیکون ۶۵۹ مجهز باشد و باتری آن نیز ۳۳۴۰ آمپرساعتی خواهد بود. همچنین نمایشگر Honor 7X نیز تقریبا بدون لبه است. این دستگاه می‌تواند در مقابل آب مقاومت کرده و با استفاده از استاندارد IP67 در برابر بسیاری از ضربات مقاومت کند.
تمامی موارد یاد شده در سطح دستگاه‌های برتر و نیرومند قرار دارند ولی هواوی تصمیم دارد تا معادلات بازار را به هم بزند و به همین دلیل نیز به‌زودی شاهد عرضه Honor 7X در آمریکای شمالی خواهیم بود. البته اندکی بعدازآن نیز این مدل در سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد.
در هر حال باید گفت که اگر بخواهیم آینده تلفن‌های همراه را تفسیر کنیم، محصولاتی مانند Honor 7X می‌توانند مشتریان را شاد نگاه دارند و بخشی مهم از این آینده باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا