اخبار تکنولوژی

گوشی پوکو سی ۶۵ با نمایشگر ۹۰ هرتز معرفی شد

شرکت پوکو در نهایت پس از مدتها انتظار گوشی پوکو سی ۶۵ میان رده را معرفی کرد. این مدل انتظار داریم نسخه ریبرند شده ردمی ۱۳سی باشد که بزودی از راه خواهد رسید.

این مدل جانشین پوکو سی ۵۵ اوایل سال جاری خواهد بود که دارای مشخصات و ویژگی‌های قابل توجهی است. این مدل جدید دارای نمایشگر ناچ بوده و دو حلقه دوربین با فلاش LED عقب آن جای گرفت.

حسگر اثرانگشت جانبی داشته و شامل پورت USB-C می‌شود. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی ۹۰ هرتزی IPS LCD با وضوح HD+ مجهز شده که شدت روشنایی ۶۰۰ نیتی دارد و به پوشش شیشه محافظ هم مجهز شد.

در بخش دوربین دو حسگر ۵۰ مگاپیکسل اصلی و ۲ مگاپیکسلی ماکرو دارد و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل هم شامل این تلفن هوشمند شد. پوکو سی ۶۵ چندین حالت تصویربرداری داشته تا در عین میان رده بودن بتواند عملکرد تصویربرداری مطلوبی از خود نشان دهد.

در قسمت سخت افزاری باید به پردازنده مدیاتک Helio G85 با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی در کنار اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا حافظه اشاره کرد. باتری آن یک پک ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بوده که شامل سرعت شارژ ۱۸ واتی می‌شود.

محصول جدید پوکو با رابط کاربری MIUI 14 و سیستم عامل اندروید ۱۳ همراه است. در قسمت گزینه‌های اتصال باید به پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، WiFi، NFC و بلوتوث اشاره کرد. گوشی POCO C65 در رنگ مشکی، آبی و بنفش عرضه خواهد شد و این گوشی در پیکربندی رم و حافظه داخلی ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود. مشخص نیست چه زمانی باید شاهد عرضه و اعلام قیمت آن باشیم.

مشخصات کلیدی پوکو سی ۶۵
  • نمایشگر ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و شدت روشنایی ۶۰۰ نیتی در کنار وضوح HD+
  • پردازنده مدیاتک Helio G85
  • رم ۸ گیگ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ
  • سیستم عامل اندروید ۱۳ مبتنی بر MIUI 14
  • دوربین عقب دوگانه ۵۰ و ۲ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل
  • باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۸ واتی
  • حسگر اثرانگشت جانبی

برای کسب جزئیات تکمیلی به سایت شرکت پوکو مراجعه کنید. این برند در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متعددی همراه سازد تا بتواند نظر مخاطب خود را جلب سازد. انتظار داریم ردمی ۱۳ سی بزودی معرفی شود. این مدل در بیشتر مشخصات مشابه سی ۶۵ جدید است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا