اخبار تکنولوژی

گوشی Y28 5G ویوو اقتصادی معرفی شد

پس از مشاهده و افشای اطلاعات اخیر، بالاخره مدل ۵G ویوو Y28 برای بازار هند معرفی شد. جدیدترین دستگاه این شرکت یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است و جانشین مستقیم ویوو Y27 بوده که سال گذشته عرضه شد. به جرات می‌توان گوشی Y28 5G ویوو را مدلی برجسته از برند ویوو تلقی کرد.

گوشی Y28 5G در دو رنگ در این منطقه به نام‌های Glitter Aqua و Crystal Purple رونمایی شده است. همچنین در پیکربندی ذخیره‌سازی چندگانه نیز موجود است. نسخه پایه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از ۱۳۹۹۹ روپیه (۱۶۹ دلار ) شروع می‌شود، در حالی که نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب ۱۵۴۹۹ روپیه (۱۸۷ دلار ) و ۱۶۹۹۹ روپیه (۲۰۵ دلار ) قیمت دارند. مشتریان می‌توانند این مدل را از پلتفرم‌های خرده فروشی محبوب مانند آمازون، کروما، جیومارت، کروما و سایرین خریداری کنند.

این دستگاه دارای پنل نمایشگر ۶.۵۶ اینچی IPS LCD است که وضوح HD+، نرخ تجدید ۹۰ هرتز و طراحی ناچ دارد. در بخش سخت افزاری آن به تراشه مدیاتک Dimensity 6020 مجهز شده است. مدل ۵G ویوو Y28 از یک  باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی گرفته که از شارژ سریع ۱۵ واتی از طریق USB Type-C برخوردار است. این مدل دارای پوسته سفارشی FunTouch OS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ است.

گوشی Y28 5G ویوو از راه رسید

در قسمت عقب، یک دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی (همراه با دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی) وجود دارد، در حالی که در جلو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به اسکنر اثر انگشت جانبی، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، وزن ۱۸۶ گرم، ضخامت ۸.۰۹ میلی‌متر، استاندارد IP54 آب و گرد و غبار، بلوتوث ۵.۱، پشتیبانی از ۵G و دو سیم‌کارت اشاره کرد.

در دیگر خبرها ویوو در ماه نوامبر در چین از ویوو X100 و X100 پرو رونمایی کرد. پیش بینی می‌شود که ویوو ایکس ۱۰۰ پرو پلاس در سه ماهه دوم سال جاری معرفی شود. برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این دستگاه ممکن است به ویوو X100 Ultra تغییر نام دهد، اما اطلاعات دقیقی برای پشتیبان‌گیری از آن وجود ندارد. اکنون، یک افشا جدید، با حسن نیت ارائه شده توسط Digital Chat Station، مشخصات کلیدی X100 Pro+ را فاش کرده است.

افشا DCS نشان می‌دهد که ویوو X100 Pro+ دارای صفحه نمایش E7 AMOLED توسط سامسونگ است. دارای یک حفره دوربین وسط نمایشگر بوده و لبه‌های منحنی خواهد داشت. برای امنیت، به اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش مجهز خواهد شد.

در جلو، ویوو X100 Pro+ دارای یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای سلفی است. پنل عقب دستگاه دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900 سونی، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۴.۳ برابر و زوم دیجیتال تا ۲۰ برابر خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا