اخبار

افزایش محبوبیت همراه‌های چینی در روسیه

افزایش محبوبیت همراه‌های چینی در روسیه

همراه‌های چینی

به نظر می‌رسد که تولید کنندگان تلفن‌های همراه چینی تمامی بازار جهانی را به تسخیر خود درآورده اند و در این میان حتی بازار خاصی مانند روسیه نیز به این همراه‌های چینی روی خوش نشان داده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، در ماه ژانویه سال جاری میلادی شاهد پیشرفت چشمگیر حضور  همراه‌های چینی در بازار تلفن‌های همراه هوشمند در کشور روسیه بوده‌ایم. بر اساس این گزارش‌ها، پنج برند بزرگ چینی یعنی زدتی‌ای، هواوی، لنوو، شیائومی و می زو توانسته‌اند تا ۲۴ درصد از کل بازار تلفن‌های همراه هوشمند در کشور روسیه را به خود اختصاص بدهند. این امر به این معنی است که ۱۹ درصد از کل سود ایجاد شده در این بازار، روانه جیب این شرکت‌های چینی شده است.

در ژانویه سال گذشته میلادی و در آمارگیری مشابهی شاهد مشارکت ۱۳ درصدی همراه‌های چینی در سوددهی بازار روسیه بودیم و این پیشرفت بزرگ نشان‌دهنده وضعیت کلی این بازار و پیشرفت چشمگیر محبوبیت برندهای چینی در روسیه است. به‌این‌ترتیب به نظر می‌رسد که دیگر مانند چند سال گذشته مقاومتی در برابر خرید محصولات چینی در این بازار وجود ندارد.

ممکن است بسیاری از افراد فکر کنند که قیمت پایین همراه‌های هوشمند چینی موجب شده است تا چنین آماری برای فروش این شرکت‌ها به ثبت برسد ولی در حقیقت امر ماجرا کاملا متفاوت است. آمار به دست آمده نشان می‌دهد که نه‌تنها همراه‌های هوشمند ارزان قیمت، بلکه همراه‌های میان رده و حتی گران قیمت نیز در این بازار با فروشی چشمگیر روبرو بوده‌اند. به‌این‌ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد که در سال جاری میلادی این پیشرفت ادامه داشته و حتی برندهای دیگری نیز از بازار چین به سرزمین تزارهای روس راه پیدا کنند. جالب است بدانید که بسیاری از همراه‌های تحسین شده جهان در سال گذشته میلادی توسط تولیدکنندگان چینی ساخته شده بودند و بازار روسیه تنها بازاری نیست که از این دستگاه‌ها استقبال شدیدی کرده است.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا