اخبار

قابلیت تشخیص چهره به سری Huawei Mate 10 نیز اضافه شد

از این پس گوشی های سری Huawei Mate 10  چهره شما را می شناسند!

 
فناوری تشخیص چهره در دنیا در حال رشد است پس می توان انتظار داشت که به زودی به جزیی از زندگی روزمره ما بدل شود. امروزه ما با چهره خود می توانیم خرید کنیم، با نگاه کردن به دوربین سلفی پول پرداخت کنیم، هنگام ورود به هتل بدون سوالات اولیه شناسایی و مورد استقبال قرار گیریم، افراد گمشده را با سرعت بیشتری پیدا کنیم و در شبکه های اجتماعی به صورت خودکار تَگ (برچسب گذاری) شویم.
واقعیت این است که فناوری تشخیص چهره امروز به سرعت در حال رشد در همه حوزه ها از جمله گوشی های هوشمند است. در گوشی های هوشمند کمترین کاربر این فناوری باز کردن سریع قفل گوشی بدون اجبار به استفاده از کلمات عبور و حتی بدون استفاده انگشتان در هنگام آلوده بودن آنها است.
هوآوی در راستای فراهم کردن آخرین فناوری های روز برای کابران خود در تجهیزات موبایل خود، هم اکنون چندین گوشی هوشمند در سری های مختلف – حتی گوشی های اقتصادی – را به فناوری تشخیص چهره مجهز کرده است. اما این تازه شروع راه است چراکه Huawei کاربران گوشی های پرطرفدار سری Mate 10 را نیز به این فناوری مجهز می کند تا این کاربران هم بتوانند تجربه کاربری بهینه تری با گوشی های پرچم دار فعلی سری Mate  داشته باشند.
 
قابلیت تشخیص چهره به سری Huawei Mate 10 نیز اضافه شد
 

مطالب مرتبط

 

قابلیت Face Unlock:

قابلیت Face Unlock و یا باز کردن قفل گوشی با تشخیص چهره امنیت و آسودگی خاطر بیشتری برای کاربران گوشی های سری Mate 10 شامل Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro به ارمغان می آورد چراکه علاوه بر تشخیص اثر انگشت سریع، راه ساده تری نیز برای باز کردن قفل گوشی در اختیار آنها قرار می گیرد. نرم افزار پیشرفته تشخیص چهره Huawei در این گوشی با ذخیره اطلاعات نقاط مشخصی در چهره کاربران، از باز کردن قفل گوشی تنها با عکس یا ویدیوی گرفته شده از چهره کاربران برای امنیت کامل این راهکار ممانعت می کند.
 

چگونه Face Unlock فعال می شود؟

در صورت دریافت و نصب فایل به روز رسانی مربوط به Face Unlock در گوشی های Mate 10 با مراجعه به منوی “Security & Privacy” در پخش تنظیمات یا همان Setting در گوشی خود می توانید این ویژگی را تنظیم و فعال کنید. Huawei برای سادگی بیشتر در این بخش دو نحوه باز کردن قفل گوشی با چهره را در اختیار کاربران قرار می دهد: باز کردن قفل به صورت مستقیم (Direct Unlock) یا باز کردن قفل پس از کشیدن صفحه نمایش بالا یا اصلاحاً Slide to Unlock.
 
قابلیت تشخیص چهره به سری Huawei Mate 10 نیز اضافه شد
 
گوشی های Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro با وجود پردازنده Kirin 970 در بخش های مختلفی همچون دوربین، میکروفون، مدیریت انرژی و . . . از پردازش هوش مصنوعی بهره گیری می کند. همچنین این گوشی از باتری فوق العاده پرظرفیت ۴۰۰۰ mAh برخوردار بوده و اولین گوشی است که از استاندارد امنیت TUV برای شارژ سریع ایمن دریافت کرده است.
هم اکنون در کشور ما بروز رسانی Face Unlock برای گوشی Huawei Mate 10 Pro عرضه شده است. همچنین این بروز رسانی آن لاین به زودی برای گوشی Huawei Mate 10 هم عرضه می شود. کاربران می توانند برای دریافت آخرین بروز رسانی ها برای گوشی خود به مراکز ارائه خدمات پس از فروش هوآوی مراجعه نمایند.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا