آموزش و ترفند

چگونه پروفایل های اینستاگرام را ساکت (Mute) کنیم؟

اینستاگرام امکان ساکت کردن (Mute) پست و استوری‌های مربوط به یک حساب کاربری خاص را فراهم کرده است. همراه ما باشید تا در این مقاله از موبایلستان به آموزش شیوه انجام این کار بپردازیم.
اینستاگرام (Instagram) یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب در سرتاسر جهان است و ایرانیان بسیاری نیز در این سرویس به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو حضور دارند. افرادی در این اپلیکیشن حضور دارند که آن‌ها را فالو کرده‌ایم اما مطالبی که پست می‌کنند یا استوری‌هایشان چندان برایمان جالب نیستند. در این صورت حضور این مطالب در بین محتوای صفحه اصلی اینستاگرام برایمان آزاد دهنده می‌شود. البته دلیل اینکه آن‌ها را آنفالو نمی‌کنیم نیز این است که مایل هستیم تا در صورت نیاز، پست‌ها و استوری موجود در حساب کاربری‌شان را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط:

اینستاگرام
اینستاگرام چندی پیش راهکاری را در این خصوص برای بخش استوری‌ها ارائه کرد. از طریق قابلیت مذکور کاربران می‌توانستند که با وجود فالو کردن افراد، استور‌های آن‌ها را در حالت سکوت قرار دهند. انجام این کار باعث می‌شد که استوری‌های آن حساب کاربری دیگر در بین نوار استوری‌های موجود در بالای صفحه قرار نگیرند. اگر فعلا با روش انجام این کار آشنا نیستید باید اعلام کنیم که با چند لمس ساده می‌توانید این کار را انجام دهید.
برای انجام این کار، در بالای صفحه نخست اینستاگرام که استوری‌های مختلف نمایش داده می‌شوند، روی استوری مربوط به حساب کاربری مورد نظر خود، انگشت‌تان را نگه دارید. با انجام این کار یک منو نمایش داده می‌شود که با لمس گزینه Mute می‌‌توانید استوری‌های مربوط به آن پروفایل را ساکت کنید. از این پس دیگر استوری‌های مذکور در نوار استوری‌هایتان دیده نخواهند شد. البته لازم به ذکر است که با انجام این کار، صاحب حساب کاربری از این موضوع مطلع نخواهد شد.
اینستاگرام
بعد از اینکه امکان ساکت کردن استوری‌ها در اختیار کاربران قرار گرفت، اینستاگرام قابلیت مذکور را برای پست‌ها و در نگاه کلی برای کل پروفایل فراهم کرد. از این طریق کاربران می‌توانند کل یک حساب کاربری را در حالت سکوت قرار دهند. همانند Mute کردن استوری‌ها، انجام این کار روی پروفایل نیز به صاحب حساب کاربری اطلاع داده نمی‌شود. برای Mute کردن یک حساب کاربری در اینستاگرام باید وارد پروفایل مورد نظر شوید و از طریق دکمه موجود در بالای صفحه که آیکونی شبیه به سه نقطه دارد، گزینه Mute را انتخاب کنید. بعد از آن، یک منو در خصوص اینکه می‌خواهید کدام محتوای این پروفایل به حالت سکوت بروند نمایش داده می‌شود که با انتخاب گزینه مورد نظر، می‌توانید این عملیات را به پایان رسانید.
همان‌طور که در این مقاله از موبایلستان مطالعه کردید، با شیوه ساکت کردن حساب‌های کاربری اینستاگرام آشنا شدیم. نظر شما در خصوص این قابلیت چیست؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا