اخبار

این قاب‌های محافظ آیفون شما را به یک گوشی جدید تبدیل می‌کنند

با وجود اینکه شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند امروزه در تلاشند تا گوشی هایی مقاوم و ضد ضربه را به بازار عرضه کنند، کاربران همواره برای اطمینان خاطر از سالم ماندن گوشی خود اغلب از قاب‌های محافظ استفاده می‌کنند. شرکت‌های تولیدکننده قاب‌های محافظ نیز در تلاشند تا علاوه بر محافظت از گوشی قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهند.
 
در ادامه با چندین قاب محافظ آیفون آشنا می‌شویم که با قابلیت‌های جالب خود می‌توانند گوشی‌های هوشمند را سفارشی کنند.
 
Hitcase Pro Case
قیمت: ۱۰۰ دلار

قاب محافظ

 
این قاب مخصوص علاقه مندان به ماجراجویی و سفرهای طولانی طراحی شده است. اگرچه این قاب از طراحی ظاهری چندان زیبایی برخوردار نیست، می‌تواند به طور کامل از گوشی شما محافظت کند، این قاب به طول کامل ضد آب است و تا عمق ۱۰ متری مانع از نفوذ آب به اجزای داخلی گوشی می‌شود. یک لنز با زاویه باز نیز امکان ثبت تصاویر و ویدیوهایی بسیار جذاب را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند از میان لنزهای متنوع عرضه شده برای این قاب، متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کنند.

قاب محافظ
قاب محافظ
قاب محافظ

 
 
 
Zagg Speaker Case
قیمت: ۶۰ دلار

قاب محافظ

 
این قاب عجیب و غریب گوشی شما را از جهات مختلفی ارتقا می‌دهد. اول اینکه این قاب دارای یک اسپیکر بلوتوث بی سیم در بخش پشتی است که به راحتی قابل جداشدن است. کیفیت صدای این اسپیکر برای پوشش دادن یک اتاق کافی نیست اما صدای آن بسیار بلندتر از اسپیکر داخلی آیفون‌های اپل است.
 
این قاب دارای یک میکروفون داخلی نیز هست که امکان برقراری تماس صوتی به صورت هندزفری را فراهم می‌کند و هم چنین به یک باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده است که طول عمر باتری گوشی را افزایش می‌دهد. این قاب هم چنین دارای یک بخش بامپر است که از لبه‌های کناری گوشی محافظت می‌کند.

قاب محافظ
قاب محافظ

 
 
 
Kuner Kuke Case
قیمت: ۱۰۰ دلار
 

قاب

 
قاب‌های مجهز به باتری داخلی اغلب بسیار سنگین هستند، اما قاب طراحی شده توسط شرکت Kuner با ظرفیت ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعت، از وزن بسیار کمی برخوردار است. این قاب می‌تواند طول عمر باتری آیفون‌های اپل را به میزان ۷۰ درصد افزایش دهد.
 
این قاب همچنین دارای حافظه داخلی ۱۶ یا ۶۴ گیگابایتی است و کاربر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن Kuner فضای داخلی گوشی خود را خالی کرده و تصاویر، ویدیوها و سایر فایل های خود را روی این قاب ذخیره کند. این قاب همچنین دارای یک درگاه لایتنینگ است و به این ترتیب کاربران می‌توانند محتوای ذخیره شده را به صورت مستقیم و با اتصال کابل لایتنینگ به این قاب، به کامپیوتر پی سی یا مک بوک خود منتقل کنند.

قاب
قاب

 
 
 
Tech21 Evo Xplorer
قیمت: ۹۰ دلار
 

قاب

این قاب زمخت می‌تواند گوشی شما را از تمامی ضربه‌های احتمالی محافظت کند. این قاب دارای رتبه بندی IP68 است و در نتیجه گوشی را تا عمق سه متری به مدت یک ساعت ضد آب خواهد کرد. علاوه بر این، این قاب گوشی را از مقابل سقوط از ارتفاع دو متری محافظت می‌کند.
 
 
 
 
 
 
 
Prynt Case
قیمت: ۱۵۰ دلار

قاب

 
این قاب محافظ، حس نوستالژیک شما را هدف قرار داده و عملکردی مشابه دوربین‌های پولاروید قدیمی را ارایه می‌دهد. این قاب پلاستیکی عجیب و غریب بسیار بزرگ است که دارای یک دکمه شاتر فیزیکی و یک اپلیکیشن ویرایش عکس است. این قاب به شما امکان می‌دهد تا بلافاصله پس از ثبت یک عکس، آن را چاپ کنید. در هر حال کیفیت تصاویر چاپ شده چندان بالا نیستند و این قاب تنها گنجایش ۱۰ کاغذ چاپ را دارد.

قاب
قاب

 
 
 
 
Moment Case
قیمت: ۱۵۰ دلار به بالا
 

قاب

 
این قاب به کاربر امکان می دهد تا آیفون خود را به لنزهای واید، تله یا ماکرو مجهز کند، قیمت هر یک از این لنزها ۱۰۰ دلار است. قیمت خود قاب از ۵۰ دلار آغاز می شود و کاربر می‌تواند هر یک از این لنزهای انتخابی را روی قاب سوار کرده و کیفیت تصاویر ثبت شده با آیفون خود را ارتقا دهد. دکمه شاتر فیزیکی این قاب نیز بسیار کاربردی بوده و قابلیت فشار شاتر تا نیمه را مشابه DSLR فراهم می‌کند.

قاب
قاب
قاب

 
 
 
 
Dog & Bon Backbone Wireless Charging Case
قیمت: ۹۰ دلار
 

قاب

این روزها شارژ بی سیم به یکی از اصلی ترین قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است و قاب Dog & Bon قابلیت شارژ بی سیم Qi (استاندارد شارژ القایی) را به آیفون شما اضافه می کند. به این معنی که کاربر می‌تواند گوشی خود را روی تمامی پد یا پایه‌های شارژ بی سیم Qi قرار دهد و گوشی به صورت بی سیم شروع به شارژ خواهد کرد.
 
این گوشی هم چنین گوشی را در برابر سقوط از ارتفاع ۱٫۲ متری مقاوم می‌کند. از سوی دیگر کاربر می تواند مولفه تعبیه شده برای شارژ بی سیم را از قاب خارج کرده و یک باتری با ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت را جایگزین آن کند، البته این کار به صرف ۶۰ دلار هزینه بیشتر نیاز دارد.
 

قاب
قاب
قاب

 
 
 
Speck Pocket VR with CandyShell Grip case
قیمت: ۷۰ دلار
 

قاب

 
اگر هنوز موفق نشده‌اید که حضور در دنیای واقعیت مجازی را تجربه کنید، قاب محافظ Pocket VR شرکت Speck می توان این تجربه را در اختیارتان قرار دهد. این قاب در کنار قاب محافظ CandyShell می‌تواند آیفون شما را به نمایشگری برای پخش محتوای سه بعدی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تبدیل کند. این قاب قابل تا شدن است و به این ترتیب حمل و نقل آن نیز ساده خواهد بود.
 

قاب
قاب
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا