اخبار

پتنت جدید سامسونگ : قلم گلکسی نوت های آینده تا می شوند !

شاید لحظاتی باشد که آرزو کنید کاش گوشی شما دارای پایه بود تا بر روی یک میز آن را قرار داده و بدون نگهداری گوشی در دستان خود چت تصویری داشته و یا فیلمی را مشاهده کنید. البته این موضوع کمی برای طراحان سخت است که از یک پایه‌ی درون ساختی برای گوشی استفاده کنند. اما انگار طراحان قلم گلکسی نوت کاری کرده اند که قلم بتواند نقش پایه را نیز ایفا کند.
همانطور که در مقدمه خواندید سامسونگ در حال پیدا کردن راه حلی برای طراحی یک پایه‌ی درون ساختی است. بر اساس پتنتی که توسط Patently Mobile کشف شده نشان می‌دهد که کمپانی کره‌ای می‌خواهد طوری قلم S Pen را طراحی کند که بتواند مانند یک پایه نیز برای گوشی گلکسی نوت ( Galaxy Note )  عمل کند. این طراحی به حالی‌ست که قلم از وسط تا شده و در پشت گوشی به حالت یک پایه قرار می‌گیرد که می‌توان زاویه‌ی آن را نیز تنظیم کرد تا دید‌های متفاوتی از صفحه نمایش داشت. همچنین می‌توان موبایل را در حالت Landscape قرار داد تا از تماشای ویدیوها لذت برده و نیازی به نگه داشتن گوشی در داستان خود نداشت.
مکانیزم این طراحی به این حالت است که نیمه‌ی قلم در گوشی قفل شده و نیمه‌ی دیگر نیز خم شده و مانند یک پایه عمل می‌کند. البته از قلم می‌توان استفاده‌های معمولی را انجام داد و بطور کامل نیز در گوشی جای داده می‌شود.
این طراحی نشان می‌دهد که نه تنها سامسونگ از ساخت سری گلکسی نوت دست نکشیده بلکه در نسل بعدی این گوشی ها که شاید گلکسی نوت ۶ ( Galaxy Note 6 ) نام داشته باشد، به دنبال ایجاد خلاقیت و ارتقای استفاده از آن نیز هست. نظر شما در مورد این پایه و طراحی خاص قلم استایلوس یا همان S Pen چیست؟ آیا از این طراحی خوشتان آمده است؟
قلم گلکسی نوت S امکان دارد بتواند نقش پایه را برای گوشی ایفا کند
منبع: sammobile

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا