اخبار تکنولوژی

آشکار شدن تصویر کیبورد تبلت شیائومی پد ۶

شرکت شیائومی بزودی نسل جدید تبلت خود را با نام سری شیائومی پد ۶ معرفی خواهد کرد. این خانواده دو مدل پرو و استاندارد خواهد داشت و از مشخصات کلیدی قدرتمندی برخوردار هستند.

به تازگی تصویر کیبورد نسل بعدی تبلت شیائومی منتشر شده که آن را در دو رنگ سفید و مشکی نمایش می‌دهد. پیشتر نیز شایعاتی درباره نسل بعدی تبلت این شرکت دریافت کردیم.

در اخباری مرتبط شیائومی درصدد است تبلت شیائومی Pad 6 را در چند مدل طی سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ معرفی کند. این دو مدل شیائومی پد ۶ و پد ۶ پرو هستند که در سورس کدهای MIUI رویت شد.

شیائومی پد ۶ با کیبوردی بهبودیافته

 طبق اطلاعات قبلی، این تبلت در مناطق اروپایی و اوراسیا نیز وارد آزمایش داخلی شد. اکنون، اطلاعات کلیدی توسط Digital Chat Station منتشر شده که مشخصات کلیدی این سری را آشکار می‌سازد.

طبق گزارش DCS، شیائومی Pad 6 و نسخه پرو دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل هستند. هر دو دستگاه دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتز بوده و از HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می‌کنند. مشخص نیست که صفحه نمایش LCD یا AMOLED است یا خیر. گزارش قبلی فاش کرد که مدل پرو دارای پنل امولد خواهد بود.

در بخش سخت افزاری، شیائومی پد ۶ به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز خواهد شد، در حالی که پد ۶ پرو به پردازنده اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ مجهز است. هر دو تبلت دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هستند. این تبلت‌ها دارای باتری پرظرفیت بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی دارند.  DCS همچنین اضافه کرده که سری پد ۶ شیائومی با اسکنر اثر انگشت ارائه خواهند شد که در سال قبل موجود نبود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا