اخبار

قیمت سرفیس پرو جدید نزدیک به ۸۰۰ دلار خواهد بود

مایکروسافت پس از نمایش سرفیس پرو در شانگهای، اعلام کرد که این محصول از ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) در ۲۶ کشور مختلف با قیمت پایه‌ی ۷۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد. این محصول، سرفیس لپ‌تاپ و سرفیس استودیو محصولات جدید از خانواده‌ی سرفیس مایکروسافت هستند که آخرین محصول رونمایی شده، برای اولین بار در ۱۳ بازار جدید رسما عرضه خواهد شد. البته علاقمندان می‌توانند سرفیس پرو ۲۰۱۷ را از امروز پیش‌خرید کنند.
این محصول در کشور‌های استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، چین، دانمارک، هنگ‌کنگ، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، لوکزامبورگ، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایوان، فنلاند، هلند، بریتانیا، فرانسه، نیوزلند، آمریکا، آلمان و نروژ عرضه خواهد شد.
در این محصول جدید سال ۲۰۱۷ مایکروسافت قابلیت های بسیار زیادی وجود دارد که می توان گفت به سرفیس استودیو شباهت دارد و در واقع سرفیس پرو ۴ از آن بی‌بهره است. قابلیت چرخش ۱۶۵ درجه‌ای لولای پایه‌ی جدید این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا به‌صورت تقریبا کامل، تبلت را بخوابانند و بتوانند لذت بیشتری از کار با قلم برای این سرفیس جدید ببرند.
تایپ‌کاور و قلم جدید نیز برای شماری از بازار‌ها برای پیش‌خرید قرار گرفته است. باید به این نکته اشاره کرد که تجهیزات جانبی جدید معرفی‌شده برای این محصول ۲۰۱۷ را می‌توان با نسل‌های پیشین، از جمله سرفیس پرو ۳ و سرفیس پرو ۴ نیز مورد استفاده قرار داد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا