اخبار تکنولوژی

قیمت نسخه جهانی ساعت Smart Band 8 Pro شیائومی فاش شد

ساعت Smart Band 8 Pro شیائومی، که ابتدا در ماه آگوست گذشته در چین عرضه شد، اکنون در حال آماده شدن برای عرضه جهانی است که احتمالاً در کنگره جهانی موبایل آینده (MWC) اواخر این ماه برگزار خواهد شد.

ردیاب تناسب اندام طراحی شبیه به ساعت هوشمند با ویژگی‌های آشنا برای کاربران ردیاب تناسب اندام ارائه می‌دهد. پیش از عرضه رسمی جهانی خود، Sudhanshu Ambhore، یک افشاگر قابل اعتماد از طریق Appuals، جزئیاتی را در مورد قیمت گوشی هوشمند شیائومی بند ۸ پرو در اروپا به اشتراک گذاشته است.

طبق اطلاعات فاش شده، قیمت رسمی Band 8 Pro در اروپا ۸۹ یورو خواهد بود. با این حال، بسته به تبلیغات و مالیات‌های محلی، خرده فروشان ممکن است آن را تا ۶۹ یورو ارائه دهند. با توجه به اینکه شیائومی Band 7 Pro را با قیمت ۹۹ یورو عرضه کرد، این خبر خوبی برای مصرف کنندگان است.

وقتی صحبت از گزینه‌های رنگی به میان می‌آید، این شرکت شیائومی اسمارت بند ۸ پرو را در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد کرد. Band 8 Pro دارای صفحه نمایش ۱.۷۴ اینچی AMOLED با نرخ تجدید ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است. همچنین تا عمق ۵ متری در برابر آب مقاوم است.

ساعت Smart Band 8 Pro در راه بازار جهانی

از ویژگی‌های تناسب اندام آن می‌توان به نظارت بر ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب، مانیتور چرخه قاعدگی و ردیابی سطح استرس اشاره کرد. همچنین بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی را پشتیبانی می‌کند و دارای یک سنسور حسی جسمی برای ردیابی داده‌های مربوط به حواس جسمانی در هنگام بوکس است.

Band 8 Pro دارای یک تراشه GNSS داخلی با پشتیبانی پنج سیستم ماهواره‌ای است که باید به ردیابی دقیق مسیر کمک کند. یک دستیار صوتی داخلی نیز وجود دارد و می‌توان از آن برای کنترل سایر دستگاه‌های هوشمند شیائومی استفاده کرد. همچنین دارای دوربین و کنترل موسیقی، چراغ قوه است و می‌تواند بروزرسانی‌های آب و هوا و اعلان‌ها را به شما نشان دهد. Band 8 Pro دارای باتری ۲۹۷ میلی آمپرساعتی است که با شارژ کامل تا ۱۴ روز دوام می‌آورد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا