اخبار

قیمت نوکیا ۶ فاش شد

قیمت نوکیا ۶ به صورت غیر رسمی فاش شد. این گوشی که چند روز دیگر توسط شرکت HMD Global رونمایی می شود یک گوشی میان رده با کیفیت فوق العاده استثنایی است.
قیمت نوکیا ۶ به همراه مشخصات فنی این گوشی که نشان دهنده وجود آخرین نسخه سیستم عامل اندروید و پردازنده هشت هسته ای است.
البته باید این نکته را هم در نظر داشته باشیم که نوکیا ۶ اولین گوشی نوکیا خواهد بود که به بریدگی بالای صفحه نمایش مجهز می شود.
این تلفن هوشمند در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای “GeekBench”، به ترتیب امتیازهای ۱۳۳۲ و ۴۸۹۲ را دریافت کرده است. مطابق با این بنچمارک، سازندگان از تراشه اسنپدراگون ۶۳۶ در کنار ۶ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۸.۱ اوریو بهره برده‌اند که نشان می‌دهد نوکیا X6، یکی دیگر از موبایل های اندروید وان خواهد بود. در سوی دیگر، پوستر منتشرشده از این گوشی وجود ۴ گیگابایت حافظه رم را هم تایید می‌کند.

مطالب مرتبط:

به نظر می‌رسد نسخه ۴ گیگابایتی با قیمت کمتر از ۲۴۰ دلار به فروش می‌رسد. فعلا اطلاعاتی از قیمت نسخه ۶ گیگابایتی در دست نیست.
نمایشگر بزرگ ۵.۸۴ اینچی ۱۰۸۰×۲۲۸۰  پیکسلی نیز بر روی این گوشی مجهز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود مدل‌های ۴ و ۶ گیگابایتی به ترتیب همراه با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه تولید شوند. خوشبختانه افزایش فضای ذخیره‌سازی به وسیله کارت حافظه میکرو SD هم امکان‌پذیر است. برای ثبت تصاویر نیز دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در بخش جلویی پشت لنز قرار خواهد گرفت.
باید ببینیم این گوشی ۲۴۰ دلاری میان رده جگونه می تواند بازار را به دست بگیرد.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا