اخبار

قیمت و تاریخ عرضه اسپیکر Google Home منتشر شد

کمپانی گوگل طی رویداد امروز خود از از اطلاعاتی تکمیلی در رابطه با اسپیکر Google Home پرده برداری کرد که قرار است در نقش رقیب اکوی آمازون ظاهر شود و اعلام نمود امکان پیش خرید آن از همین امروز با قیمت ۱۲۹ دلار مهیا شده است. به نظر می رسد که دستیار دیجیتالی گوگل در این اسپیکر، اندکی از سیری باهوش تر و اندکی از الکسای آمازون کاربر پسندتر از آب درآمده و می تواند مفاهیم سوالات را دریافته و در صورت عدم یافتن پاسخ در گراف دانش گوگل، اطلاعات مورد نیازش را از سراسر وب جمع آوری کند.
بخش بالایی Google Home، حساس به لمس است و به کمک همان می توان نسبت به کم یا زیاد کردن صدا و توقف موسیقی در حال پخش اقدام نمود. این دستگاه همچنین سه اسپیکر دارد و کیفیت صدای آن، به گفته افرادی که شانس آزمایش کردن Google Home را داشته اند، در مجموع از اکو بهتر است؛ با این حال مسلماً جایگزینی مناسب برای سیستم های صوتی استریوی خانگی به شمار نمی رود.
 

screen-shot-2016-10-04-at-1-19-32-pm-1-h600

بدنه دستگاه به رنگ سفید است و طراحی آن مشخصاً از لوازم زیبای خانگی مانند لیوان های نوشیدنی و شمع دانی ها الهام گرفته است. با این حال، بخش پایین دستگاه قابل جداسازی است و در رنگ های گوناگون عرضه می شود.
همانطور که حتماً از پیش حدس زده اید، گوگل هوم با سرویس های یوتوب موزیک و گوگل پلی موزیک سازگاری دارد اما امکان استفاده از سرویس هایی نظیر پاندورا، اسپاتیفای، iHeartRadio و TuneIn نیز روی آن فراهم شده است.
ضمناً امکان تعویض سرویس پخش موسیقی پیش فرض نیز وجود دارد و به عنوان مثال، در صورت صدور فرمان صوتی پخش موزیک، دستگاه به صورت خودکار به پخش موسیقی از طریق اسپاتیفای خواهد پرداخت. در نهایت باید افزود که گوگل هوم از تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان ماه) با قیمت ۱۲۹ دلار (که ارزان تر از اکوی آمازون به شمار می رود) در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

screen-shot-2016-10-04-at-1-19-49-pm-1-h600

screen-shot-2016-10-04-at-1-19-32-pm-1-h600

google104-1834-1-h600

google104-1833-1-h600

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا