اخبار

قیمت گوشی آنر ۱۰ (Honor 10) فاش شد

رولاند کوانت قیمت گوشی آنر ۱۰ به همراه مشخصات فنی کامل این گوشی را فاش کرد. در ادامه به مشخصات رونمایی شده از این گوشی قدرتمند هواوی می پردازیم.
در جدیدترین خبر به دست آمده، آنر ۱۰ روز ۱۵ اردیبهشت ماه در شهر لندن رونمایی می شود. در کنار مجموعه‌ای کامل از رندرهای این تلفن هوشمند، رولاند کوانت اطلاعات جالبی از مشخصات فنی هواوی آنر ۱۰ را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار داده که می‌تواند به شایعات پیرامون آن پایان دهد.
در این گوشی ناچ استایل، دکمه فیزیکی هوم و اسکنر اثر انگشت نیز قرار داده شده است. پنل پشتی دستگاه از جنس شیشه بوده و برای فریم هم سازندگان از آلومینیوم استفاده خواهند کرد. در واقع تنها تفاوت قابل توجه در طراحی را می‌توان آرایش افقی دوربین دوگانه پشتی در مقایسه با دوربین عمودی P20 عنوان کرد.
صفحه نمایش ۵٫۸۴ اینچی IPS LTPS LCD با وضوح ۱۰۸۰×۲۲۸۰ در آنر ۱۰ قرار گرفته و نمایشگر زیر لایه‌ای از شیشه ۲٫۵ بعدی وجود دارد، این گوشی با ۷٫۷ میلی متر ضخامت، ۱۵۴ گرم وزن دارد. این افشاگر می‌گوید برای دوربین پشتی از دو سنسور ۲۰ و ۲۴ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد و این در حالی‌ست که اطلاعات منتشر شده از طریق آژانس TENAA، از وجود دو سنسور ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی خبر دارند. همچنین، فلاش  LED دوال تن کنار دوربین دوگانه تعبیه شده و همانند محصولات قبلی آنر، خبری از لنزهای لایکا نیست.
آنر ۱۰ دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی در اختیار دارد. مطابق با اطلاعات TENAA نیز تراشه کایرین ۹۷۰ که قدرت‌بخش گوشی های سری میت ۱۰، سری پی ۲۰ و همین‌طور آنر وی ۱۰ بود، مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده خواهد داشت.
از نظر میزان رم و حافظه این گوشی در نسخه هایی با ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید. به علاوه، کاربران نباید در انتظار پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی باشند. از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با مشخصات فنی هواوی آنر ۱۰ می‌توان به اندروید ۸٫۱ اوریو، رابط کاربری EMUI 8.1 و باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

قیمت آنر ۱۰

از نظر قیمت ، نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی آن با ۴ و ۶ گیگابایت رم، به ترتیب با قیمت تقریبی ۲ هزار و ۴۹۹ یوان (۳۹۸ دلار) و ۳ هزار و ۳۹۹ یوان (۵۴۱ دلار) در سه رنگ مشکی، سبز دودی (Teal)، و صورتی مایل به آبی که رنگ آن از زاویه‌های مختلف تغییر می‌کند، روانه بازار می‌شود. به علاوه، یک نسخه دیگر با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم، احتمالا ۲ هزار و ۸۹۹ یوان (۴۶۱ دلار) قیمت خواهد داشت.
 


بیشتر بخوانید:

باز شدن قفل گوشی آنر ۷X از طریق چهره توسط آپدیت جدید

آنر ۱۰ و کمترین حاشیه صفحه نمایش در بین گوشی های سال ۲۰۱۸

زمان رونمایی رسمی آنر ۱۰ مشخص شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا