اخبار

قیمت هواوی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو اعلام شد

قیمت هواوی پی ۲۰ و هواوی پی ۲۰ پرو اعلام شد. همچنین زمان دقیق عرضه هر دو گوشی بالارده هواوی در بازار جهانی نیز مشخص شده است که در ادامه به آن می پردازیم.
دیروز طی مراسمی در فرانسه، گوشی های جدید هواوی با امکانات استثنایی و دوربین های خیره کننده رونمایی شدند. هر کدام از این گوشی ها به سیستم پردازش عصبی قدرتمند مجهز هستند. هواوی پی ۲۰ به عنوان نسخه ارزان‌تر، از نمایشگر ۵٫۸ اینچی با دوربین دوگانه ۱۲+۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد، در حالی که هواوی پی ۲۰ پرو با نمایشگر ۶٫۱ اینچی و دوربین سه گانه ۴۰+۲۰+۸ مگاپیکسلی به فروش می‌رسد. باید ببینیم که با چنین سخت افزاری، این گوشی های چینی چه قیمتی خواهند داشت.
هواوی پی ۲۰ با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت ۶۴۹ یورو (۸۰۵ دلار) و هواوی پی ۲۰ پرو با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت ۸۹۹ یورو (۱۱۱۵ دلار) از تاریخ ۶ آوریل (۱۷ فروردین) روانه بازار می‌شوند. این قیمت‌ها مخصوص بازار اروپا هستند. به همین جهت احتمالا پرچمداران هواوی با قیمتی پایین‌تر در بازار جهانی به فروش خواهند رسید.
بنابراین قیمت های اعلام شده بسیار نزدیک به گوشی های اپل سال ۲۰۱۷ است. قیمت هواوی پی ۲۰ مشابه آیفون ۸ و هواوی پی ۲۰ پرو قیمتی مشابه آیفون ایکس دارد.
آیا خرید چنین گوشی ها با چنین قیمت هایی به صرفه خواهد بود؟
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. این گوشی واقعا عالیه من در نمایشگاه فرانسه از این مذل بازدید کردم میتونم بگم قایلیت این گوشی از ایفون ۸ هم بیشتر …..پیشنهاد من برای شما همین است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا