اخبار تکنولوژی

لپ تاپ MateBook D16 جدید هوآوی عرضه شد

در کنار معرفی هواوی MatePad Pro 11 (2024)، این برند همچنین لپ تاپ MateBook D16 (2024) را معرفی کرد. در مقایسه با نسخه قبلی خود یعنی مدل ۲۰۲۳ که اوایل امسال عرضه شد، با ارتقاء تدریجی همراه است.

جدیدترین مدل به‌روزرسانی‌های داخلی دریافت کرده تا به ابزار کارآمدی تبدیل شود.  MateBook D16 (2024) دارای صفحه نمایش بزرگ ۱۶ اینچی IPS با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت است. صفحه نمایش با حاشیه‌های باریک احاطه شده و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۰ درصدی را برای تجربه تماشای همه جانبه ارائه می‌دهد.

MateBook D16 (2024) یک لپ‌تاپ سبک وزن است که فقط ۱.۶۸ کیلوگرم وزن دارد. این برند می‌گوید که آزمایش‌های دوام سختی را پشت سر گذاشته است. این لپ تاپ دارای صفحه کلید عددی اختصاصی و اسکنر اثر انگشت بوده که در دکمه پاور تعبیه شد. یک آنتن متامتریال وجود دارد که ادعا می‌شود سرعت دانلود و برد اتصال را تا ۲۷۰ متر افزایش می‌دهد.

در بخش سخت افزاری، لپ تاپ MateBook D16 (2024) پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core تا Core i9 را در خود جای داده است. به جز Core i5 که دارای گرافیک Intel UHD بوده، گزینه‌های Core i7 و i9 دارای پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe هستند. این لپ تاپ دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD بوده و انرژی خود را از باتری ۷۰ وات ساعتی تامین می‌کند.

لپ تاپ MateBook D16 از راه رسید

میت بوک D16 (2024) دارای وب‌کم ۱۰۸۰p، بلندگوها و میکروفون‌های دوگانه و پشتیبانی از پد لمسی پنج نقطه‌ای است. میت بوک D16 (2024) از ۴۹۹۹ یوان (۷۰۴ دلار) برای Core i5 پایه با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه شروع می‌شود. Core i7 و i9 با حافظه رم و فضای ذخیره سازی یکسان، ۵۹۹۹ یوان (۸۴۵ دلار) و ۶۴۹۹ یوان (۹۱۵ دلار) قیمت دارند. این لپ تاپ در رنگ‌های نقره‌ای روشن ماه و خاکستری فضای عمیق ارائه شده است.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت هوآوی مراجعه کنید. این برند در تلاش بوده تا سبد محصول خود را با مدل‌های مختلفی همراه سازد و در نظر دارد تا دستگاه‌های گوناگونی برای ارائه داشته باشد. انتظار داریم بزودی محصولات بیشتری توسط کمپانی هوآوی ارائه شود، برندی که در تلاش بوده سبد محصول خود را با گزینه‌های مختلفی همراه سازد.

شایان ذکر بوده که این مدل یک نمونه قدرتمند به حساب می‌آید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا