اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو Y03 بزودی معرفی می شود

محصول آتی Vivo در رده گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه، ویوو Y03، در حال آماده شدن برای عرضه است. این دستگاه اخیراً گواهی بلوتوث SIG را ایمن کرده است.

اکنون، این گوشی هوشمند گواهی IMDA و CQC را دریافت کرده است. این تحولات به شدت نشان می‌دهد که عرضه Y03 در بازارهای مختلف در حال نزدیک شدن است. لیست IMDA شماره مدل V2332 را تأیید می‌کند و نشان می‌دهد که این گوشی دارای قابلیت‌های استاندارد بلوتوث و وای فای خواهد بود.

از سوی دیگر، گواهی CQC پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی را نشان می‌دهد. این گواهی به عرضه قریب الوقوع ویوو Y03 هم در بازار چین و هم در سطح جهانی اشاره دارد. اگرچه مشخصات دیگر به طور رسمی اعلام نشده، گواهی بلوتوث SIG نشان می‌دهد که این گوشی از بلوتوث ۵.۰ برای اتصال استفاده می‌کند. جدا از این، جزئیات مربوط به دستگاه کمیاب است.

Y03 جانشین Y02 خواهد شد که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد. این یک گوشی سطح پایه با مشخصات استاندارد برای استفاده روزمره است. همچنین شامل صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ می‌شود. انرژی این دستگاه توسط پردازنده مدیاتک Helio P22 و یک پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 تامین شده و با حداکثر ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. سیستم دوربین آن شامل یک لنز ۸ مگاپیکسلی در عقب و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و تماس‌های ویدیویی می‌شود.

ویوو Y03 از راه می رسد

همچنین باید بیان داشت که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی نیز در کار است. اما یک پورت micro USB برای شارژ وجود دارد. امیدواریم Vivo با گوشی هوشمند آینده Y03 در این زمینه پیشرفت کند. با فاش شدن اطلاعات بیشتر، ما مطمئناً مراقب جزئیات جدیدترین گوشی هوشمند مقرون به صرفه Vivo خواهیم بود.

Vivo یک شرکت چند ملیتی فناوری چینی است که طراح، توسعه دهنده و سازنده گوشی های هوشمند، لوازم جانبی گوشی های هوشمند، نرم افزار و خدمات آنلاین است. این شرکت در سال ۲۰۰۹ در دونگوان، گوانگدونگ تأسیس شد.

Vivo یکی از محبوب ترین ها است. برندهای گوشی های هوشمند در جهان. این شرکت در سال ۲۰۲۱ پنجمین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان بود. گوشی های هوشمند Vivo به دلیل نوآوری ها و طراحی های شیک خود شناخته شده اند. این شرکت تعدادی گوشی هوشمند با ویژگی های پیشگامانه مانند دوربین های پاپ آپ، اسکنرهای اثر انگشت زیر نمایشگر و شارژ سریع معرفی کرده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا