اخبار

مجهز شدن گلکسی نوت‌۵ به قابلیت‌Write on PDF

مجهز شدن گلکسی نوت‌5 به قابلیت‌Write on PDF,گلکسی نوت‌5,Write on PDF,SAMSUNG,Galaxy Note 5,قابلیت جدید گلکسی نوت5 به Write on PDF,سایت خبری موبایلستان

حدود دو ماه تا معرفی Galaxy Note 5 زمان باقی مانده است و در شرایطی که تابحال شاهد فاش شدن اطلاعاتی از شکل ظاهری و سخت‌افزار این فبلت بوده‌اید، ولی تغییرات نرم افزاری صورت گرفته در آن کمتر جنبه عمومی پیدا کرده‌ است. یکی از اولین سرنخ‌ها در مورد تغییرات نرم‌افزاری امروز از راه رسیده است.
در اداره پتنت و نام تجاری ایالات متحده امریکا، سامسونگ درخواستی برای قابلیت جدیدی با نام Write on PDF‌داد که طبق این پتنت، این نرم‌افزار جدید یک نرم‌افزار کاربردی برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، مدیا پلیرهای همراه و کامپیوترهای دستی می باشد که کاربر را قادر می‌سازد تا بطور مستقیم روی تصویر یادداشت کرده و سندهای PDF، تصاویر و فایل‌ها را ذخیره کند.
قابلیت Screen Write‌ سامسونگ در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌ها در سری نوت می باشد که شما را قادر می‌سازد تا بر روی هر تصویری یادداشت کنید و دست خط خود را به صورت اسکرین شات در گالری گوشی ذخیره کنید؛ ولی نوشتن روی فایل‌های PDF‌ کمی دشوارست. اول این که باید Screen Write‌ را به کمک S-Pen فعال کنید، از نمایشگر عکس بگیرید و بعد روی عکس گرفته شده یادداشت کنید.
به نظر می‌رسد که قابلیت Write on PDF‌ به شما اجازه می‌دهد که بطور مستقیم روی نمایشگر یادداشت کنید بدون این که نیازی به اسکرین شات یا فعال‌سازی Screen Write‌ داشته باشید.
هرچند توضیحات بیشتری از این قابلیت هنوز منتشر نشده است، ولی فکر کردن در مورد سری نوت و این که چقدر با قابلیت‌هایی نظیر Write on PDF  هوشمندتر می‌شود، جذاب است. سری نوت سامسونگ بدون شک یکی از دوست داشتنی ترین سری محصولات در حوزه گوشی‌های هوشمندست شاید خوب باشد که در اینجا بگوییم اخیراً هم سامسونگ در بروزرسانی اندروید آب نبات چوبی قابلیت Smart Select‌ را به گلکسی نوت ۳ که فبلت ۲ سال قبل می باشد، اضافه کرده است.
منبع: zoomit.ir
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا