اخبار تکنولوژی

سیستم عامل اندروید ۱۳ برای ناتینگ فون ۱ منتشر شد

در ماه‌های گذشته ناتینگ نسخه بتا اندروید ۱۳ گوشی ناتینگ فون ۱ را آغاز کرد و اکنون این دوره تمام شد و شاهد انتشار نسخه نهایی سیستم عامل اندروید گوگل برای این محصول شرکت تازه تاسیس هستیم.

ناتینگ دقیقا مشخص نکرده آپدیت چه زمانی شامل تمامی کاربران خواهد شد و فعلا بخش محدودی را دربرمی‌گیرد. به نوعی که شرکت کنندگان نسخه بتا می‌توانند به نسخه نهایی اندروید ۱۳ برای گوشی دسترسی پیدا کنند.

ناتینگ فون ۱ با آپدیت جدید

از ویژگی‌های اندروید ۱۳ برای ناتینگ فون ۱ باید به موارد زیر پرداخت:

  • افزوده شدن سیستم عامل اندروید ۱۳
  • اپ هواشناسی جدید
  • اینترفیس گلیف جدید
  • سیستم کنترل رسانه جدید
  • حسگراثرانگشت دقیق‌تر
  • افزایش سرعت مالتی تسکینگ

کارل پی مدیرعامل ناتینگ نیز بیان داشت که آپدیت جدید موجب خواهد شد تا شارژدهی گوشی افزایش یابد. گفته شده بهبود تجربه کاربری Nothing OS ناشی از تلاش تیم قبلی توسعه دهنده Oxygen OS وان پلاس است که حال در این شرکت سعی دارد، کاربران کمترین مشکل نرم افزاری را داشته باشند.

در اخباری مرتبط پیشتر بود که کارل پی مدیرعامل ناتینگ بیان داشت که قرار نیست این شرکت بزودی نسل جدید گوشی خود را معرفی کند. این کمپانی سعی دارد در آینده ناتینگ فون ۲ را با مشخصاتی بهتر از قبل عرضه دارد.

ناتینگ برخلاف سایر برندها که هر سال چندین محصول معرفی می‌کنند نیست و بلکه سعی دارد روی محصول فعلی تمرکز کرده و به ادامه پشتیبانی خود بپردازد. این خبر موجب ناامیدی طرفداران شد و در این میان کارل پی طی مصاحبه با یکی از رسانه‌ها بیان داشت که سال ۲۰۲۳ منتظر معرفی ناتینگ فون ۲ باشند.

این تلفن هوشمند اواخر سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد و طی مراسمی در ایالات متحده معرفی می‌شود. ناتینگ سعی داشته هر سال محصولات جدیدی که معرفی می‌کند از نظر نرم افزاری تجربه کاربری بهتری ارائه دهد، هرچند در بحث سخت افزاری نیز باید انتظار بهبود مشخصات هم باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا