اخبار تکنولوژی

ایرفون گیمینگ لنوو Legion H7 معرفی شد

لنوو برندهای فرعی مختلفی برای انواع مختلف محصولات خود دارد. یکی از آنها Legion است که شامل تمام محصولات گیمینگ این شرکت می‌شود. در سطح بین‌المللی، برند لنوو Legion بیشتر با لپ‌تاپ‌های گیمینگ و رایانه‌های دسکتاپی مرتبط است. اما در چین، این برند حتی محصولات گیمینگ موبایلی مانند تبلت و چندین لوازم جانبی انحصاری را به فروش می‌رساند. در این بین باید به ایرفون گیمینگ لنوو Legion H7 اشاره کرد.

هدفون گیمینگ لنوو رسما Legion H7 نام دارد. اینها هدفون‌های سیمی با پورت USB Type-C به جای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستند. بنابراین، این لوازم جانبی صوتی سازگارتر بوده زیرا اکثر دستگاه‌های تلفن همراه اکنون فاقد جک هدفون هستند. علاوه بر این، یک سیم صاف برای دوام بهتر ارائه می‌شود.

لنوو Legion H7 از راه رسید

تصویری که توسط لنوو به اشتراک گذاشته شده، این هدفون را در یک گزینه مشکی تک رنگ با نوک گوش فیروزه‌ای نشان می‌دهد. این دستگاه با یک کنترل از راه دور داخلی همراه با کلید روشن/خاموش میکروفون و یک نوار لغزنده ارائه می‌شود. این نوار لغزنده به کاربران اجازه می‌دهد بین صدای فراگیر ۷.۱ و حالت استریو معمولی جابجا شوند. این امکان وجود دارد زیرا لوازم جانبی دارای کارت صدای اختصاصی ۷.۱ است.

این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر پیرامون هدفون گیمینگ لنوو Legion H7 داریم. شاید لنوو ممکن است بعدها قبل از معرفی رسمی محصول، اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه دهد.   در حال حاضر، ما هیچ جزئیاتی در مورد در دسترس بودن جهانی این هدفون نداریم. اما آنها مطمئناً شبیه به هدفون گیمینگ لنوو Legion E510 7.1 RGB هستند که اخیراً رونمایی شده است.

در دیگر خبرها به نظر می‌رسد لنوو آماده عرضه یک تبلت جدید برای بازار جهانی است. در اوایل سال جاری، این شرکت تب M10 5G را در هند و سایر مناطق با نمایشگر ۱۰.۶۱ اینچی و  چیپ Snapdragon 695 عرضه کرد. اکنون، این شرکت روی مدل جدید یعنی لنوو Tab M11 مشغول کار بوده، زیرا گزارش جدیدی مشخصات کامل آن را همراه با رندرهای با وضوح بالا به اشتراک گذاشته است.

Windows Report بیشتر جزئیات مربوط به لنوو Tab M11 را فاش کرده و خاطرنشان کرده که “به هیچ وجه پیشرفت بزرگی نسبت به نسخه قبلی خود ندارد.” مدل قبل در این مورد Tab M10 است که ۳ سال پیش عرضه شد و نه نسخه ۵G که در بالا ذکر کردیم. در هر صورت، این تبلت یک طراحی جدید با یک سنسور دوربین تک عقب آن تعبیه شده و از سیستم صوتی با پشتیبانی دالبی اتموس برخوردرا است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا