اخبار تکنولوژی

گوشی تکنو POVA 6 Pro بزودی معرفی می شود

اخیرا Tecno از همکاری خود با Dolby Labs برای آوردن Dolby Atmos به گوشی‌های سری POVA 6 خبر داده است. این گوشی‌های هوشمند قرار است اواخر ماه جاری در نمایشگاه MWC معرفی شوند. اکنون، تکنو POVA 6 Pro در وب‌سایت گواهی کنسول Google Play مشاهده شده که مشخصات کلیدی آن را فاش می‌کند.

انتظار می رود این دستگاه به عنوان جانشین POVA 5 Pro سال گذشته وارد بازار شود. تکنو POVA 6 Pro با شماره مدل Tecno LI9 در کنسول Google Play فهرست شده است. وب سایت صدور گواهی چیپ را با شماره مدل MediaTek MT6833V/PNZA نشان می‌دهد. این شامل دو هسته Cortex-A76 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز می‌شود. پردازنده گرافیکی Mali G57 هم در این چیپ وجود دارد.

این نشان داده که دستگاه از پردازنده Dimensity 6080 نیرو می‌گیرد. این لیست همچنین ۱۲ گیگابایت رم داخلی را نشان می‌دهد و می‌توانیم انتظار گزینه‌های بیشتری را در زمان عرضه داشته باشیم. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد.

تکنو POVA 6 Pro در نزدیکی

کنسول Google Play همچنین دارای رندر POVA 6 Pro است. به نظر می‌رسد که این گوشی دارای صفحه نمایش خمیده خواهد بود. وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۳۶ پیکسل و تراکم صفحه نمایش ۴۸۰dpi خواهد بود. دستگاه با دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست دیده می‌شود.

باقی جزئیات POVA 6 Pro یک راز باقی مانده است. برای یادآوری، POVA 5 Pro دارای یک نوار نور LED در پنل عقب است. این دستگاه از Dimensity 6080 و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم به همراه فناوری رم مجازی و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی هوشمند همچنین دارای سیستم VC برای دفع گرما است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا