اخبار تکنولوژی

گوشی جان سخت اوکیتل WP33 Pro با باتری عظیم معرفی شد

اوکیتل WP33 Pro را به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند مقاوم خود عرضه کرده است. WP33 Pro با باتری هیولایی ۲۲۰۰۰ میلی آمپرساعتی عرضه می‌شود و از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین مجهز به بلندگوهایی است که می‌توان از آنها برای موسیقی در فضای باز استفاده کرد.

WP33 Pro به طور قوی با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی طراحی شده که ادعا می‌شود توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود. رزولوشن صفحه نمایش ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ رفرش ۶۰ هرتز است. طراحی آن به عنوان یک گوشی در فضای باز نیز در گوشه‌های تقویت شده آن منعکس شده است. WP33 Pro به دلیل طراحی قوی خود در برابر آب، گرد و غبار و قطرات آب محافظت می‌شود.

باتری ۲۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی WP33 Pro می‌تواند گوشی هوشمند را به مدت یک هفته حفظ کند. این گوشی توانسته تا ۳۳ وات شارژ شود و به دلیل باتری بزرگ آن می‌تواند به عنوان پاوربانک عمل کند و تا ۱۸ وات خروجی داشته باشد. WP33 Pro مجهز به چیپست مدیاتک Dimensity 6100+ است. چیپ عملکرد بالایی از WP33 Pro را با سرعت کار بالا و پشتیبانی از شبکه‌های تلفن همراه ۵G ارائه می‌دهد. این گوشی دارای معماری دو سیم کارته و رم فیزیکی ۸ گیگابایت بوده که قابل ارتقا است. حافظه داخلی این گوشی بیش از ۲۵۶ گیگابایت اعلام شد.

اوکیتل WP33 Pro قوی و جان سخت

گوشی هوشمند مقاوم جدید Oukitel  بیش از ۲۷.۲ میلی متر ضخامت و ۵۷۷.۵ گرم وزن دارد. این مدل عمدتا به خاطر باتری با ظرفیت زیاد آن است. WP33 Pro به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین دید در شب ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. حداکثر صدای بلندگوی گوشی هوشمند ۱۳۶ دسی بل و قدرت آن ۵ وات است.

Oukitel رسما WP33 Pro را در ۸ ژانویه ۲۰۲۴ با قیمت ۲۴۰ دلار عرضه خواهد کرد. این به طور مستقیم از سازنده در دسترس خواهد بود و همچنین می‌تواند راه خود را به آمازون پیدا کند. ویژگی‌های مقاوم، باتری بزرگ و بلندگوها برخی از نکات مهم WP33 Pro هستند. اینها علاوه بر قیمت به ظاهر رقابتی آن است.

برند اوکیتل در زمینه تولید گوشی‌های جان سخت فعال بوده و هر سال چندین مدلی را با ویژگی‌های برجسته رونمایی و عرضه می‌کند. محصول جدید نیز از این قاعده مستثنی نبوده و می‌تواند نظر مخاطب خود را جلب کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا