اخبار

معرفی گوشی شیائومی Redmi Note‌۲ در روز ۲۲‌مرداد‌ماه

معرفی گوشی شیائومی Redmi Note‌2 در روز 22‌مرداد‌ماه,گوشی شیائومی,شیائومی Redmi Note‌2,MIUI 7,گوشی جدید,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص خبری جدید از معرفی گوشی شیائومی Redmi Note‌۲ در روز ۲۲‌مرداد‌ماه خبر داده است ، شایعاتی که در چین منتشر شده‌ است خبر از معرفی گوشی Redmi Note2 در کنار رابط کاربری جدید MIUI 7 می‌دهند. به علاوه خرده‌فروشی چینی در سایت خود زمان آغاز پیش‌سفارش ردمی نوت ۲ را ۲۵ مرداد ماه قید کرد.

Xiaomi-RedmiNote2

همان‌ طور که در عکس بالا میبینید قیمت فروش نسخه‌ی دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی در حدود ۱۲۸ دلار بود. این عکس به نظر می‌رسد تصویریست که برای اعضای درونی شیائومی بر روی وبسایت فروش آنلاین این شرکت قرار گرفته است.
به علاوه نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی ردمی نوت ۲، بنابر شایعات قیمتی ۱۱۲ دلاری خواهد داشت که با این قیمت ردمی نوت ۲ به رقیبی سرسخت برای ام ۲ نوت میزو تبدیل می‌شود.
از مشخصات فنی فاش شده برای این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل، دو گیگابایت رم و باتری با ظرفیت ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد. پردازنده‌ی این گوشی نیز به نظر می‌رسد پردازنده‌ی MT6795 مدیاتک باشد که هشت هسته با فرکانس ۲ گیگاهرتز دارد.

منبع : zoomit.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا