اخبار

موتورولا اولین تلفن همراه اندروید گو خود را عرضه می‌کند

موتورولا و اندروید گو

همان‌طور که می‌دانید، پشتیبانی از اندروید گو به معنای آن است که تلفن همراه هوشمند جدید موتورولا E5 Play نسخه‌ای شسته و رفته از اندروید اوریو که شامل نسخه گو از نرم‌افزارهای گوگل است را به اجرا در خواهد آورد. از آنجایی که تلفن‌های همراه هوشمند اندروید گو از حافظه داخلی بالایی برخوردار نیستند، نرم‌افزارهای گو نسبت به نسخه‌های اصلی خود فضای کمتری را در تلفن همراه اشغال می‌کنند.

مطالب مرتبط

تصاویری از نسخه دیگر موتورولا وان فاش شد
موتورولا رویدادی را برای ۱۱ مرداد ترتیب دیده است

بررسی کلی موتورولا موتو E5

با این حال نرم‌افزار تنها وجه تمایز در تلفن همراه هوشمند موتورولا E5 Play نیست. این تلفن همراه هوشمند همچنین از صفحه‌نمایشی ۵.۳ اینچی با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۱۸:۹ نیز برخوردار است. این صفحه نمایش را می‌توان با نسخه عادی از موتورولا E5 Play مقایسه کرد که از صفحه نمایش ۵.۲ اینچی بهره می‌برد و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن نیز ۱۶:۹ بوده و رزولوشن آن ۷۲۰ پیکسل است.
همچنین میزان رم به‌کاررفته در نسخه گو موتورلا E5 Play متفاوت خواهد بود. به یاد داشته باشید که اندروید گو تنها به دستگاه‌های بهره‌مند از ۱ گیگابایت رم محدود می‌شوند و این در حالی است که نسخه عادی E5 Play از ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. حتی حافظه داخلی نیز در این دو دستگاه تفاوت دارد. تلفن‌های همراه هوشمند اندروید گو عموما حداکثر از ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کنند و این در حالی است که نسخه عادی E5 Play از ۱۶ گیگابایت حافظه قابل افزایش بهره‌مند است.
باقی قابلیت‌ها نظیر طراحی در این دو تلفن همراه هوشمند یکسان به نظر می‌رسد. این به معنای آن است که دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت ادغام شده در لوگوی موتورلا در این دو تلفن همراه هوشمند یکسان است.
همان‌طور که در ابتدا ذکر شد، نسخه اندروید گو از E5 Play در طی ماه میلادی جاری در بازارهای اروپا و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد. همچنین قیمت در نظر گرفته شده برای این تلفن همراه هوشمند نیز تنها ۱۰۹ یورو و برابر با ۱۲۸ دلار است.

مطالعه بیشتر

با پتنت تلفن هوشمند تاشونده ال جی آشنا شوید
سامسونگ گلکسی (J3 (2018 و گلکسی (J7 (2018 معرفی شدند
موضوع امنیت پرداخت در اپلیکیشن روبیکا و آپ نگران کننده است

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا