اخبار تکنولوژی

سری گوشی P60 هوآوی با دوربین حرفه‌ای

شرکت هوآوی درصدد بوده نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را با مشخصات کلیدی هیجان انگیز از جمله دوربینی شبیه به DSLR همراه سازد. ویژگی‌هایی که نظر هر فردی را به خود جلب می‌سازد. در سال‌های گذشته پرچمداران هوآوی دوربین‌های حرفه‌ای داشتند و سری P50 نیز از این قاعده مستثنی نیست. سال ۲۰۲۳ برند چینی تصمیم دارد محصولی معرفی کند که در مقایسه با نسل‌های قبل ارتقایافته است. گفته شده سری گوشی P60 دارای دوربینی با قابلیت دیافراگم متغیر هستند. آخرین بار در سری میت ۵۰ چنین ویژگی را شاهد بودیم و اکنون به سری P60 خواهد رسید.

در واقع هوآوی قصد دارد دوربینی سفارشی برای نسل بعدی پرچمداران خود تدارک بیند. به گزارش Digital Chat Station، دوربین نسل بعدی گوشی‌های رده بالا هوآوی مشخصاتی چشمگیر را نسبت به نسل قبل خود خواهند داشت. انتظار داریم این سری دارای سیستم عامل HarmonyOS و قابلیت پشتیبانی از ۵G باشند.

گوشی P60 و سایر مدل‌های آن با دوربین ارتقایافته

در اخباری مرتبط سری هواوی میت ۵۰ چند ماه قبل معرفی شد و انتظار نمی‌رود جانشین آن تا سپتامبر ۲۰۲۳ وارد بازار شود. با این حال، جزئیات سری پرچمدار بعدی هواوی پیشتر آشکار شد. یک افشاگر ادعا می‌کند که سری میت ۶۰ هواوی به پردازنده کوالکام مجهز شده و فقط از شبکه ۴G پشتیبانی دارند. همچنین اطلاعاتی درباره سری هوآوی P60 هم فاش شد.

افشاگر @RODENT950 ادعا می‌کند که گوشی‌های هوآوی P60 و سری Mate 60 از چیپست‌های کوالکام قدرت خواهند گرفت. طبق گزارش‌ها، سری P60 که قرار است در اوایل سال آینده معرفی شود، دارای چیپست اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ ۴G است. افشاگر همچنین نشان می‌دهد که سری P60 به‌زودی وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد.

علاوه بر این، گفته می‌شود سری میت ۶۰ به چیپست با شماره مدل SM8525 مجهز شده که احتمالاً نسخه ۴G پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است. همانطور که گفته شد، سری میت ۶۰ به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود.

گزارش اخیر مشخصات و طراحی هواوی پی ۶۰ ساده را فاش کرده و انتظار می‌رود این گوشی دارای لنز با دیافراگم متغیر باشد که اولین بار با مدل Mate 50 معرفی شد. این دوربین می‌تواند با یک سنسور تله‌فوتو ارتقا یافته ۶۴ مگاپیکسلی عرضه شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا