اخبار

موتورولا Moto Z3 Play با باندل‌های Moto Mods عرضه خواهد شد

Moto Z3 Play نام محصول آینده کمپانی موتورولا است و امروز شاهد انتشار اطلاعاتی در خصوص آن هستیم. گفته می‌شود موتو زد ۳ پلی در بسته‌های مختلفی عرضه خواهد شد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این تلفن هوشمند به دست آوریم.
موتو Z3 Play یکی از محصولاتی است که موتورولا تاکنون اطلاعاتی را در خصوص آن اعلام نکرده است. با این وجود شایعاتی در خصوص این تلفن هوشمند منتشر شده و اکنون نیز شاهد اطلاعاتی در خصوص لوازم جانبی این محصول هستیم.

مقالات مرتبط:

گویا موتورولا قصد دارد موتو Z3 Play را کاملا با Moto Mods همگام کند. انتظار داریم که این محصول در باندل‌های مختلفی روانه بازار شود. در ادامه می‌توانید با نام این بسته‌ها آشنا شوید:

  • Moto Z “Power” Edition: Bundled Battery Moto Mod
  • Moto Z “Style” Edition: Bundled Style Shell
  • Moto Z “Gamepad” Edition: Bundled Gamepad Mod
  • Moto Z Projection” Edition: Bundled 70-inch Projector Mod

XDA Developers اخیرا اعلام کرده که موتو زد ۳ پلی نمایشگری بدون حاشیه و ۶ اینچی خواهد داشت که از نوع Max Vision و آمولد است. این نمایشگری وضوحی FHD+ دارد و نسبت تصویر ۱۸:۹ را ارائه می‌کند.
موتورولا Moto Z3 Play
بر اساس اسنادی که اخیرا فاش شده، گفته می‌شود که این محصول یکی از باریک‌ترین تلفن‌های هوشمند سطح بالای بازار خواهد بود. در خصوص مشخصات سخت افزاری این تلفن هوشمند باید بگوییم که موتو زد ۳ از پردازنده کوآلکام اسنپ دراگون ۶۳۶ بهره می‌برد و ۴ گیگابایت حافظه رم نیز آن را همراهی می‌کند. تلفن هوشمند مذکور در دو نسخه با حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد.
تلفن هوشمند جدید موتورولا در بخش پشتی خود از دوربین دوگانه بهره می‌برد و در قسمت جلویی این محصول نیز شاهد دوربینی با سنسور ۸ مگاپیکسلی هستیم. شایعات حاکی از آن هستند که این محصول موتورولا فاقد جک صدا خواهد بود و اسناد منتشر شده نیز هیچ اطلاعاتی در خصوص این پورت نداده‌اند و در واقع تاییدی برای این موضوع هستند.
سنسور اثر انگشت در کناره دستگاه قرار گرفته و در زیر قاب پشتی نیز یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار دارد که از تکنولوژی شارژ TurboPower بهره می‌برد. این تکنولوژی قادر است در عرض نیم ساعت شارژ، گوشی را برای نیم روز استفاده آماده کند.
با وجود اینکه Moto Z3 Play با اندروید Oreo روانه بازار خواهد شد، اما موتورولا در نظر دارد دو نسخه آینده از سیستم عامل اندروید را نیز برای این محصول عرضه کند. نظر شما در خصوص موتورولا موتو زد ۳ پلی چیست؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا