اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو X100 Pro پلاس بدون تاخیر از راه می رسد

Vivo در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی سری X با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در بازار چین است. هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه ویوو X100 Pro پلاس یا X100 Ultra نام خواهد داشت یا نام متفاوتی خواهد داشت.

افشای اطلاعات پس از X100 و X100 Pro در نوامبر سال گذشته نشان داد که X100 Pro+ ممکن است در ماه آوریل معرفی شود. با این حال، برخی گزارش‌ها که بعداً منتشر شد، ادعا کردند که راه‌اندازی آن به عقب کشیده شده است، که نشان می‌دهد ممکن بوده تا اواخر سه ماهه دوم معرفی شود. در حال حاضر، اطلاعات فاش شده توسط اسمارت پیکاچو اطلاعاتی نشان می‌دهد که دقیقاً چه زمانی این گوشی رسما عرضه می‌شود.

به گفته این افشاگر، ویوو X100 Pro+ طبق برنامه تا اواخر آوریل به طور رسمی عرضه می‌شود و بعید است که تاخیری در این مورد وجود داشته باشد. جدا از این اطلاعات، فاش کننده چیزی در مورد مشخصات گوشی نگفته است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که X100 Pro+ / X100 Ultra دارای صفحه نمایش لبه خمیده سامسونگ E7 AMOLED است که وضوح ۲K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود سیستم دوربین عقب این گوشی دارای حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900، دوربین تله فوتو پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی، تله فوتو و لنز فوق عریض باشد.

انتظار رفته این دستگاه با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 عرضه شود. در حالی که ظرفیت دقیق باتری مشخص نیست، پیش بینی شده شارژ ۱۰۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ وات ارائه شود. این گوشی ویژگی‌های دیگری مانند پورت USB-C با پشتیبانی از USB Gen 3.2، بلندگوهای دوگانه استریو و شاسی با استاندارد IP68 را ارائه می‌دهد. گفته شده مدل در رنگ مشکی، آبی و زرد وارد بازار خواهد شد.

ویوو X100 Pro پلاس در نزدیکی

Vivo یک شرکت فناوری چند ملیتی چینی است که طراح، توسعه دهنده و سازنده گوشی های هوشمند، لوازم جانبی گوشی های هوشمند، نرم افزار و خدمات آنلاین است. این شرکت در سال ۲۰۰۹ در Dongguan، گوانگدونگ تأسیس شد.

Vivo تمرکز خود را بر ارائه تجربه صوتی با کیفیت بالا برای کاربران با استفاده از فناوری Hi-Fi و فناوری صوتی Super Audio CD در گوشی های هوشمند خود قرار داده است. نرم افزارهای توسعه یافته توسط این شرکت شامل اپ استور Vivo، iManager و یک سیستم عامل مبتنی بر اندروید اختصاصی به نام Funtouch OS است.

Vivo یکی از محبوب ترین برندهای گوشی های هوشمند در چین و هند است. این شرکت در سال ۲۰۱۵ به عنوان پنجمین برند بزرگ گوشی های هوشمند در جهان رتبه بندی شد. Vivo به دلیل گوشی های هوشمند نوآورانه و شیک خود شناخته شده است. این شرکت برنده جوایز متعددی برای محصولات خود شده است، از جمله جایزه طراحی Red Dot و جایزه iF Design.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا