اخبار

انتشار زودتر از موعد بازی Uncharted 4 با قیمت‌ های نجومی!

در حالی که تا ۲۱ اردیبهشت، روز انتشار بازی Uncharted 4 هفته‌ها فاصله داریم، اما ظاهرا برخی از خرده‌فروشی‌ها اقدام به عرضه‌ی بازی زودتر از موعد مقرر کرده و حتی در eBay شاهد فروش نسخه‌هایی از بازی با قیمت‌های اعجاب انگیز هستیم.
شاید بتوان به جرات گفت که Uncharted 4: A Thief’s End، بزرگترین بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ از زمان عرضه است. همین مسئله سبب شده تا حساسیت‌ها و شور و اشتیاق طرفداران بیش از پیش باشد و در کنار این قضیه‌ها، برخی هم به سو استفاده از این وضعیت مشغول شوند. طی روزهای گذشته گزارش‌های متعدد از اقصا نقاط دنیا منتشر شده که نشان می‌دهد برخی خرده فروشی‌ها که بازی را دریافت و خود را برای روز انتشار آماده می‌کنند، طبق برنامه‌ پیش نرفته‌اند و اقدام به فروش محصول زودتر از موعد مقرر کرده‌اند.
بزرگترین خرده فروشی که این کار را انجام داده، یکی از شعب آمازون است که بازی را هفته‌ها زودتر به دست برخی از مشتریان خود رسانده. البته قابل ذکر است که در حال حاضر فقط بخش تک نفره داستانی قابل انجام است و سرورهای آنلاین بازی فقط از روز انتشار رسمی روشن و در دسترس قرار می‌گیرند.
 

unch

برخی از کسانی که زودتر از موعد به بازی دسترسی پیدا کرده‌اند، از فرصت استفاده کرده و بازی خود را در فروشگاه eBay به حراج گذاشته‌اند. قیمت‌های ارائه شده از ۹۰ پوند شروع می‌شود و عجیب نیست حتی قیمت‌های صدها پوندی هم مشاهده کنیم.
اگر از طرفداران بازی هستید و دوست ندارید به هیچ وجه تا زمانی که بازی به دستتان می‌رسد، چیزی از داستان و روال بازی برایتان لو نرود، از امروز مراقب فضای مجازی و صد البته شبکه‌های اجتماعی باشید چون شاید کسانی که بازی را زودتر انجام داده‌اند، قسمت‌هایی از بازی را در وب منتشر کنند.
بازی Uncharted 4: A Thief’s End در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا