اخبار تکنولوژی

گوشی پیکسل ۸پرو گوگل رتبه دوم DxOMark را کسب کرد

شرکت گوگل سری پیکسل ۸ را ماه اکتبر معرفی و عرضه کرد. گوشی‌های هوشمند پرچمداری که شامل دو مدل استاندارد و گوشی پیکسل ۸پرو می‌شوند. در این بین به تازگی پایگاه DxOMark پس از بررسی دوربین این مدل، نتایج را اعلام کرده است.

طبق نتایج بدست آمده، محصول گوگل با کسب امتیاز ۱۵۳ پس از آیفون ۱۵ پرو مکس با امتیاز ۱۵۴ قرار گرفت و به رتبه سوم رسید. این بدان معنا بوده که گوگل توانسته یک گوشی قابل توجه در بخش دوربین تدارک بیند.

ناگفته نماند که پی ۶۰ پرو هوآوی با امتیاز ۱۵۶ جایگاه اول را کسب کرد. از زمان عرضه سری پیکسل ۶، گوگل به دنبال بهترین مدل گوشی‌ها برای مقایسه با گوشی آیفون اپل بود. امسال تفاوتی نداشته زیرا سری پیکسل ۸ دارای نمایشگر و دوربین قابل توجه هستند که نظر هر فردی را جلب می‌کنند. دستگاه توانسته رتبه قابل توجهی در دگزومارک کسب کند.

در جدول امتیازات دوربین DxOMark، گوگل پیکسل ۸پرو امتیاز ۱۵۳ را به دست آورد و آن را نزدیک به آیفون ۱۵ پرو مکس با امتیاز ۱۵۴ قرار داده است. در حال حاضر هواوی پی ۶۰ پرو با امتیاز ۱۵۶ در جایگاه نخست قرار دارد. طبق DxOMark، سیستم دوربین Pixel 8 Pro دارای نقاط قوتی بوده که آن را به گزینه برجسته تبدیل می‌کند. در نمایش رنگ‌های خوب بوده و تفاوتی ندارد در چه شرایط نوری است، از فضای روشن تا شرایط بسیار تاریک، هم برای عکس‌ها و هم برای فیلم‌ها، به خوبی عمل می‌کند. در ایجاد رنگ پوست در تمام نورها نیز قابل قبول است. دوربین به سرعت و با دقت در عکس‌ها و فیلم‌ها فوکوس دارد. معمولاً نوردهی مناسبی را برای سوژه‌ها در عکس و فیلم دریافت می‌کند. هنگامی که تصاویر را بزرگ‌نمایی می‌کنید و در نمای نزدیک قرار می‌گیرد، جزئیات زیادی را می‌توان مشاهده کرد.

گوشی پیکسل ۸پرو با دوربین بهتر

پیکسل 8پرو

ویدئوها در اکثر نورها ثابت به نظر می‌رسند. دوربین جلو نیز رنگ‌های خوب و بافت بهبود یافته را در عکس‌های نزدیک نمایش دارد. صفحه نمایش در هر شرایطی به راحتی قابل خواندن بوده و رنگ‌های خوبی را نشان می‌دهد. این دوربین با فیلم‌های HDR به خوبی عمل کرده و باعث شده آنها روشن و با کنتراست خوب به نظر برسند. هنگامی که در حال مرور وب هستید، کنترل‌های لمسی تلفن صاف و پاسخگو هستند. بلندگوهای داخلی صدای خوبی دارند و بهتر از تلفن‌های قدیمی پیکسل هستند. صداهای ضبط شده طبیعی به نظر می‌رسند.

اما، سیستم دوربین گوگل Pixel 8 Pro دارای اشکالاتی بوده و گاهی اوقات، نمی‌تواند جزئیات بسیار دقیق را ثبت کند یا برخی از بافت‌ها را در تصاویر از دست می‌دهد. با تمام این اوصاف محصول گوگل ایده آل و باکیفیت به نظر می‌رسد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا