اخبار تکنولوژی

گوشی Redmi K60 Ultra تابستان معرفی می شود

شرکت شیائومی در دسامبر گذشته سری گوشی Redmi K60 را معرفی کرد اما خبری از نسخه اولترا نشد. ماه قبل کاربر Digital Chat Station ویبو فاش کرد که گوشی Redmi K60 Ultra در راه بوده و حال کاربر Wisdom Pikachu جزئیات جدیدی فاش کرد.

به گفته این فرد ردمی قصد دارد تابستان امسال یعنی بین جولای تا سپتامبر گوشی Redmi K60 Ultra را معرفی کند. دستگاهی که از پردازنده Dimensity 9200+ مدیاتک قدرت گرفته و بزودی اطلاعات بیشتری فاش می‌شود.

این گوشی شارژر ۱۲۰ واتی داشته و جزئیات دیگر در کار نیست. در خبری دیگر آمده که زیربرند شیائومی گوشی‌های هوشمند Redmi Note 12S و Note 12 Pro 4G را در اروپا عرضه کرد. هر دو دارای صفحه نمایش FHD+ AMOLED بوده که مدل نخست دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و مدل دوم دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. همچنین باید به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و اولتراواید ۸ مگاپیکسلی پرداخت.

گوشی Redmi K60 Ultra با طراحی بهبودیافته

Redmi Note 12S از پردازنده مدیاتک Helio G96 قدرت گرفته در حالی که Note 12 Pro 4G به Snapdragon 732G مجهز است. هر دو گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برند. در دیگر خبرها آمده که در دسامبر ۲۰۲۲، شیائومی از گوشی‌های پرچمدار شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو در چین رونمایی کرد. هر دو گوشی هوشمند در بازار جهانی هم عرضه شدند و اکنون گزارشی درباره تلفن هوشمند Xiaomi 13 Ultra منتشر شده که نشان می‌دهد این مدل در ماه آوریل رونمایی خواهد شد.

شیائومی با همکاری لایکا، تجربه عکاسی درجه یک را در تلفن Xiaomi 13 Ultra  ارائه خواهد کرد. همانطور که قبلاً توسط این برند تأیید شده بود، ۱۳ Ultra در ماه‌های آینده به بازار جهانی خواهد رسید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا