اخبار

نسخه جدید Nokia 3 اواخر امسال معرفی می‌شود

نوکیا ۳ یکی از محصولات اقتصادی و پایین‌رده HMD Global است. بر اساس اطلاعات فاش شده توسط یکی از کاربران، به‌زودی شاهد نسخه جدیدی از این محصول با نام Nokia 3.1 یا Nokia 3 (2018) خواهیم بود. همراه موبایلستان باشید.
کمپانی HMD Global عموما برای اغلب محصولات خود بعد از گذشت مدتی، نسخه جدیدی را عرضه می‌کند. این موضوع را در Nokia 7، Nokia 6 و Nokia 8 شاهد بودیم. حال به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد نسخه جدیدی از Nokia 3 را نیز عرضه کند.

مقالات مرتبط:

Nokia 3 در واقع محصولی پایین‌رده و اقتصادی است که حدود یک سال پیش روانه بازار‌های جهانی شد. این محصول از پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737 با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز بهره می‌برد که ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. البته امکان افزایش حافظه این محصول از طریق کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد.
نسخه جدید Nokia 3 اواخر امسال معرفی می‌شود
حال گفته می‌شود که کمپانی HMD Global قصد دارد نسخه جدیدی از نوکیا ۳ را با مشخصات بهتری روانه بازار کند که این محصول احتمالا نوکیا ۳.۱ یا نوکیا ۳ (۲۰۱۸) نام خواهد داشت. نوکیا ۳.۱ نامی است که اخیرا توسط یکی از کاربران توئیتر فاش شده و فعلا اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است.
البته گفته می‌شود که Nokia 3 تنها محصولی نیست که امسال نسخه جدیدی از آن را شاهد خواهیم بود. بلکه Pekka Rentala، مدیر ارشد بازاریابی این شرکت چندی پیش تایید کرده بود که نوکیا ۵.۱ یا همان نوکیا ۵ (۲۰۱۸)‌ نیز در حال توسعه برای ورود به بازار است. برند نوکیا با ورود مجددا به بازار تلفن‌های هوشمند توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند و اکنون در بازار ایران نیز فروش نسبتا خوبی دارد. نظر شما در خصوص برند نوکیا و فعالیت‌های اخیر آن چیست؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا