اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو V2343 بزودی معرفی می شود

ویوو اخیراً برای عرضه چندین دستگاه جدید در اخبار بوده است. با این حال، به نظر می‌رسد که این شرکت هنوز تمام نشده، زیرا یک گوشی هوشمند جدید Vivo در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده است. این مدل به عنوان ویوو V2343 شناخته می‌شود.

این گوشی هوشمند که شماره مدل V2343 را یدک می‌کشد، برخی از مشخصات کلیدی خود را فاش کرده و به ما نگاهی اجمالی به آنچه از عرضه بعدی ویوو داریم، می‌دهد.

بر اساس لیست گیگ بنچ، ویوو V2343 از یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس پایه ۱.۹۶ گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. این تلفن هوشمند همچنین با ۸ گیگابایت رم عرضه شده که برای انجام راحت اکثر وظایف کافی است. V2343 همچنین دارای اندروید ۱۴، جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل است. این بدان معنا بوده که گوشی هوشمند با آخرین ویژگی‌ها و پیشرفت‌هایی که اندروید ۱۴ ارائه می‌کند عرضه خواهد شد.

لیست Geekbench همچنین نشان می‌دهد که ویوو V2343 در تست تک هسته‌ای ۳۱۶۴ امتیاز و در تست چند هسته‌ای ۷۰۰۵ امتیاز کسب کرده است. این نمرات خیلی ضعیف نیستند و نشان می‌دهند که گوشی هوشمند باید بتواند اکثر وظایف را بدون هیچ مشکلی انجام دهد. با این حال، مهم است که به خاطر داشته باشید پامتیازات Geekbench همیشه نشان دهنده عملکرد دنیای واقعی نیستند.

ویوو V2343 یک گوشی هوشمند برجسته

در حالی که لیست Geekbench برخی از مشخصات کلیدی ویوو V2343 را فاش کرده، هنوز جزئیات زیادی وجود دارد که ما نمی‌دانیم. به عنوان مثال، نام رسمی گوشی هوشمند هنوز در دست نیست. این احتمال وجود دارد که ویوو V2343 را در هفته‌ها یا ماه‌های آینده به طور رسمی معرفی کند. در این میان، ما فقط می‌توانیم منتظر بمانیم و در مورد آنچه این گوشی هوشمند ارائه می‌کند، حدس بزنیم.

علاوه بر V2343 آینده، Vivo همچنین تعدادی گوشی هوشمند دیگر را نیز در ماه‌های اخیر روانه بازار کرده است. اینها عبارتند از Y100 5G، G2 5G، سری S18، Y28 5G و سری ایکس ۱۰۰. Y100 5G یک گوشی هوشمند ارزان قیمت ۵G بوده که در اندونزی موجود است. G2 5G یک گوشی هوشمند میان رده ۵G بوده که در چین موجود است.

S18 Pro و S18e گوشی‌های هوشمندی هستند که در چین عرضه می‌شوند. Y28 5G یک گوشی هوشمند ارزان قیمت ۵G است که در هند موجود است. سری X100 از گوشی‌های هوشمند بوده که در هند موجود است. در دیگر خبرها پس از افشای پوستر و ظاهر شدن آن در پایگاه داده GSMA IMEI، گوشی ویوو V30 Pro در SDPPI اندونزی دیده شد. این لیست گوشی آینده V30 Pro را تأیید می‌کند اما هیچ مشخصات یا ویژگی‌های تلفن هوشمند را تأیید نمی‌کند.

طبق اطلاعات قبلی، به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند در کنار ویوو V30 و ویوو V30 Lite معرفی شود. با کمال تعجب، در میان این سه مدل، Vivo V30 قبلاً در مکزیک عرضه شده است. هر گونه جزئیات دیگری در مورد ویوو V30 Pro در لیست SDPPI وجود ندارد. با این حال، سری V30 اخیراً در پوستری به بیرون درز کرده که برخی از جنبه‌های طراحی را تأیید می‌کند.

طراحی جلو دارای یک حفره دوربین وسط نمایشگر بوده و یک صفحه نمایش منحنی با حاشیه‌های باریک در طرفین است. عقب ماژول دوربین مربعی شکل را به نمایش می‌گذارد. وجود صفحه نمایش خمیده، حاشیه‌های قابل توجه و سایر عناصر طراحی در پوستر فاش شده برجسته شده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا