اخبار

نسخه وب پیامک اندروید (Android Messages) به صورت عمومی منتشر شد

هفته پیش نسخه وب از قابلیت پیامک اندروید (Android Messages) برای برخی از کاربران ارائه شد و حال این سرویس در دسترس بسیاری از کاربران قرار گرفته است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
هفته گذشته همان‌طور که پیش‌تر وعده داده شده بود، گوگل سرویس پیامک اندروید را در بستر وب ارائه کرد و کاربران می‌توانستند از طریق بستر وب به دوستان و آشنایان خود پیامک بفرستند یا پیامک‌های موجود را مدیریت کنند. البته در این مدت تنها کاربرانی مجاز به استفاده از این سرویس استفاده بودند که آخرین نسخه از اپلیکیشن Android Messages را در گوشی اندرویدی خود نصب کرده باشند. حال قابلیت مورد نظر گسترش یافته و کاربران بیشتری می‌توانند از آن استفاده کنند.

مطالب مرتبط:

این موضوع دیشب توسط یکی از مهندسین گوگل با نام Justin Uberti در توئیتر اعلام شد. وی در این توئیت مدعی شده که توسعه نسخه وب پیامک‌های اندروید کامل شده است و کاربران با بروزرسانی اپلیکیشن مربوطه در موبایلشان می‌توانند از این بستر استفاده کنند.
پیامک اندروید
شیوه راه اندازی نسخه وب Android Messages تقریبا شبیه به راه اندازی نسخه وب واتساپ است. کاربران ابتدا باید وب‌سایت مربوطه را روی صفحه وب باز کنند و سپس با اسکن کردن QR Code نسبت به اتصال گوشی اقدام نمایند. یک حالت تیره نیز در این سرویس وجود دارد که از طریق آن، نوتیفکیشن‌ها، اموجی‌ها، استیکر‌‌ها و حتی میانبر‌های کیبورد نیز تیره می‌شوند. این وب سرویس در بسیاری از مرورگر‌های مطرح قابل اجراست که از این بین می‌توان به کروم، فایرفاکس، Edge، سافاری و Opera اشاره کرد. برای ورود به این وب سرویس باید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

https://messages.android.com

همان‌طور که مطالعه کردید، از امروز با کمک بستر وب پیامک اندروید می‌توانید از طریق کامپیوترتان نیز نسبت به ارسال اس ام اس (SMS) اقدام کنید. نظر شما در خصوص این قابلیت چیست و چقدر آن را کاربردی می‌دانید؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا