اخبار

نقشه گوگل با طراحی جدید متریال دیزاین برای بسیاری از کاربران منتشر شد

گوگل چندی پیش قابلیت‌های جدیدی را برای سرویس نقشه خود معرفی کرد و در طول هفته‌های گذشته برخی از این قابلیت‌ها در قالب بروزرسانی به این اپلیکیشن اضافه شدند. حال در آپدیت جدید، تغییرات بیشتری را در این اپلیکیشن شاهد هستیم. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
کمپانی گوگل در کنفرانس I/O امسال از تغییرات جدیدی در سرویس نقشه خود خبر داد و اکنون برخی از این تغییرات در قالب یک نسخه جدید در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. در طول هفته‌های گذشته شاهد چندین بروزرسانی برای اپلیکیشن گوگل مپس بودیم و اکنون در یک آپدیت جدید، تغییرات بیشتری روی این اپلیکیشن اعمال شده است.

مطالب مرتبط:

طراحی جدید متریال دیزاین در این نسخه اعمال شده و بسیاری از کاربران، بروزرسانی مربوط به آن را دریافت کرده‌اند. در آینده نیز کاربران بیشتری به این جمع اضافه خواهند شد. البته باید توجه داشته باشید این بروزرسانی از طریق گوگل پلی منتشر نمی‌شود و نیازی نیست که خوده اپلیکیشن را بروزرسانی کنید. در واقع این بروزرسانی از سمت سرور صورت می‌گیرد.
نقشه گوگل
بر اساس گزارشی که از سوی AndroidPolice منتشر شده است، طراحی جدید متریال دیزاین در گوگل مپس باعث شده که رابط کاربری اپلیکیشن تمیز و روشن‌تر باشد. در بخش‌های مختلف اپلیکیشن نظیر منو‌ها و رابط کاربری نیز از رنگ سفید استفاده شده که دلیلی برای روشن‌تر شدن کلیت ظاهری آن است. در این نسخه، فونت‌ها تغییر کرده‌اند و بسیاری از دکمه‌ها مجددا طراحی شده و در جایگاه دیگری قرار گرفته‌اند.
صفحه Explore در این نسخه تغییرات زیادی را به خود دیده و قابلیت‌های موجود در این بخش اکنون به صورت آیکون‌هایی رنگی و دایره‌ای نمایش داده می‌شوند. امکان اسکرول در صفحه نیز همچنان وجود دارد و کاربران از طریق آن می‌توانند رستوران‌ها، مکان‌های عمومی و… را جستجو کنند.
کاربران باید توجه داشته باشند که سربرگ For You که پشنهاد‌هایی را بر اساس هر کاربر ارائه می‌کند، فعلا در این نسخه فعال نیست و انتظار داریم که در طول چند ماه آینده، شاهد این قابلیت جالب نیز در نقشه گوگل باشیم. اگر اپلیکیشن گوگل مپس شما هم بروزرسانی شده است، نظرتان را در خصوص آن، با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا