اخبار

نقشه گوگل در اندروید محل قرارهای تقویم را نشان می‌دهد

گوگل امروز بروزرسانی جدیدی را برای سرویس Google Maps در سیستم عامل اندروید منتشر کرده که براساس آن رابطه‌ی دو سرویس نقشه و تقویم در سیستم‌عامل آن بهتر از پیش خواهد شد. با استفاده از این بروزرسانی، کاربران سیستم عامل اندروید می‌توانند قرارملاقات‌های تنظیم شده روی سرویس تقویم را از نظر مکانی روی سرویس نقشه‌ی گوگل مشاهده کنند.
البته برای استفاده‌ی دقیق‌تر از این ویژگی جدید باید در زمان وارد کردن قرار جدید در سرویس نقشه‌ی گوگل، محل قرار که با کلمه‌ی Where مشخص شده، وارد شود. همچنین پیش نیاز اصلی استفاده از این ویژگی ورود در هر دو سرویس با استفاده از یک حساب کاربری واحد است.
علاوه بر نمایش محل قرار‌ها روی نقشه، می‌توان به قرار بعدی نیز از روی اپلیکیشن تقویم گوگل دسترسی پیدا کرد. برای استفاده از این قابلیت کافی است تا با بازکردن منوی اصلی و کلیک روی Your Places و سپس Upcoming، می‌توان قرارهای بعدی را به ترتیب مشاهده کرد. همچنین با کلیک روی محل قرارها روی نقشه و کلیک روی Dismiss، امکان حذف قرار ملاقات وجود دارد.
اپلیکیشن نقشه‌ی گوگل برای اندروید همچنین از قابلیت مدیریت محتوایی بهره می‌برد که با استفاده از آن می‌توان نمایش مواردی روی نقشه را که مورد دلخواه نیست، حذف کرد.
گوگل قابلیت‌های دیگری را نیز اضافه کرده که از جمله‌ی آن می‌توان به ارتباط جیمیل با نقشه گوگل اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت می‌توان ایمیل تایید رزرو هتل، پرواز یا رستوران را روی نقشه مشاهده کرد. در صورتی که فامیل و دوستانتان آدرس خود را در گوگل وارد کرده باشند، با بروزرسانی جدید می‌توان با جستجوی نام، آدرس افراد را پیدا کرد.

منبع venturebeat
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا