اخبار تکنولوژی

هدفون Galaxy Buds FE سامسونگ در راه است

سامسونگ در حال گسترش سری Fan Edition است، بنابراین به معرفی محصولاتی تحت این سری می‌پردازد. تاکنون تبلت و گوشی شاهد بودیم و ال قرار است نوبت به هدفون برسد. هدفون Galaxy Buds FE سامسونگ در آینده نزدیک از راه خواهد رسید.

همانطور که از طریق دفترچه راهنمای رسمی که در وب سایت آلمان رویت شد، تایید شده غول کره‎‌ای هدفون بی سیم جدیدی به نام Galaxy Buds FE را عرضه می‌کند.

این سند جزئیات طراحی را نشان می‌دهد و حتی برخی از ریزترین جزئیات مشخصات را فاش کرد. این تصاویر شباهت‌های طراحی را با هدفون‌های بی‌سیم قدیمی نشان می‌دهند در حالی که یک پد لمسی بهتر در قسمت بیرونی هدفون قرار داده شده‌اند. در حین استفاده از آن مطمئناً عملیات را بهبود می‌بخشد. بال‌های کوچک روی هدفون‌ها توانایی نگه داشتن درون گوش را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، دارای چند میکروفون در هر هدفون برای حذف بهتر نویز است.

همچنین می‌توانیم حسگر تشخیص سایش، نوک گوش سیلیکونی و در مجموع چهار میکروفون را همانطور که در سند دستی نشان داده شده، شاهد باشیم.

هدفون Galaxy Buds FE با قیمت مناسب

کیس شارژ سفید کاملاً شبیه کیس Buds2 است. یک پورت شارژ USB نوع C و چراغ نشانگر شارژ را هم در داخل و هم در خارج از کیس تعبیه شد. با نگاه کردن به کیس شارژ براق، نمی‌توانیم تأیید کنیم که آیا شارژ بی‌سیم دارد یا خیر. همانطور که انتظار می‌رفت، Galaxy Buds FE نسخه کمی کوچک‌تر است زیرا به جای سه میکروفون در Galaxy Buds2 Pro، دو میکروفون را در خود جای داد. وجود بیش از یک میکروفون نیز به حضور ANC اشاره دارد.

به طور کلی، تغییرات جزئی طراحی در Galaxy Buds FE جالب و مفید به نظر می‌رسد. سامسونگ همچنین در حال کار بر روی گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۳FE است و در چندین صفحه لو رفته و پشتیبانی رویت شده است. پیش از این انتظار می‌رفت که تا پایان سال جاری عرضه شود، اما با توجه به افشای اطلاعات اخیر و رویت شدن آن در صفحات رسمی سامسونگ، به نظر رسیده رونمایی نزدیک است. هر دو دستگاه Fan Edition می‌توانند ظرف چند هفته یا چند ماه با هم رونمایی شوند.

با توجه به قیمت Galaxy Buds2 Pro و Buds2، ما فرض می‌کنیم که هدفون‌های نوع جدید FE چیزی حدود ۱۰۰ دلار قیمت خواهند داشت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا