اخبار تکنولوژی

نمایشگر ایسوس ROG Swift اولد جدید راهی بازار شد

مانیتور جدید ایسوس ROG Swift مدل PG49WCD پس از عرضه موفقیت آمیز در چین و ایالات متحده، سرانجام راهی اروپا شد. این مانیتور دارای پنل ۴۹ اینچی QD-OLED با وضوح ۲K دوگانه ۵۱۲۰×۱۴۴۰پیکسل و نسبت تصویر ۳۲:۹ است.

انحنای ۱۸۰۰R آن برای افزایش غوطه‌وری و کاهش فشار چشم در طول استفاده طولانی در نظر گرفته شده است. کلید جذابیت ROG Swift OLED PG49WCD تمرکز آن بر سرعت و دقت است. این مانیتور دارای نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخ‌دهی سریع ۰.۰۳ میلی ثانیه بوده که هدف آن ارائه گیم‌پلی روان و کاهش تاری حرکت است. این به ویژه برای بازی‌های سریع که در آن زمان پاسخ سریع بسیار مهم بوده، مفید است.

از نظر کیفیت بصری، مانیتور به حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و از DisplayHDR True Black 400 پشتیبانی می‌کند. با طیف رنگی ۹۹درصد DCI-P3 و عمق رنگ ۱۰ بیتی، نوید تولید رنگ دقیق را می‌دهد.

ایسوس ROG Swift اولد جدید به بازار بیشتری رسید

پشتیبانی از AMD FreeSync Premium Pro یکی دیگر از ویژگی‌های این مانیتور است که کاربران دارای کارت گرافیک AMD را هدف قرار می‌دهد. این فناوری برای همگام سازی نرخ فریم طراحی شده است و یک تجربه بازی بدون لگ و روان را ارائه می‌دهد. از نظر اتصال، ROG Swift OLED PG49WCD دارای گزینه‌های متعددی مانند پورت‌های DP1.4، HDMI2.1 و USB 3.2 Gen 1 است. قابل ذکر بوده، همچنین یک رابط USB-C با خروجی برق ۹۰ وات ارائه می‌دهد که شارژ دستگاه و منبع تغذیه لپ تاپ را امکان پذیر می‌کند.

ورود این مانیتور به بازار اروپا با قیمت ۱۴۹۹ یورو همراه است. برخی از خرده فروشان اروپایی برای حفظ رقابت، تخفیف‌های جزئی ارائه کرده‌اند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا