اخبار تکنولوژی

انتشار رندر گوشی وان پلاس V Fold

به تازگی استیو همرستوفر (معروف به onleaks) با همکاری SmartPrix، تصاویر رندر گوشی تاشو وان پلاس V Fold را منتشر کرده است. تصویری که شاهد یک گوشی منعطف با ماژول دوربینی شبیه به وان پلاس ۱۱ هستیم.

تاکنون شایعاتی درباره این دستگاه منتشر شد و اکنون نوبت به رندر آن رسید. طبق گزارش گوشی در ماه آگوست طی رویدادی رونمایی خواهد شد. در تصویر تمامی زوایای تلفن هوشمند پیدا است.  همان‌طور که می‌دانید، V Fold دارای فرمی بلند بوده و به نظر می‌رسد شبیه به Galaxy Z Fold سامسونگ است. صفحه بیرونی دارای یک بریدگی حفره دوربین در گوشه بالا سمت چپ بوده و حاشیه نمایشگر هم به حداقل رسید.

انتظار داریم نسبت صفحه نمایش به بدنه دستگاه کم باشد.  در رندرهای فاش شده، وان پلاس V Fold بسیار باریک‌تر به نظر می‌رسد. پنل عقب چرم مشکی دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای بیرون زده بوده که برند Hasselblad سیستم دوربین را توسعه بخشید. این جزیره دارای حسگرهای دوربین و یک لنز پریسکوپ است.

وان پلاس V Fold با طراحی آشنا

وان پلاس V Fold

گوشی تاشو دارای لغزنده هشدار بوده و دکمه‌های تنظیم صدا در لبه سمت راست دارد. دو شبکه بلندگو در بالا و دیگری در پایین به همراه یک پورت USB-C وجود دارد. جدا از این، رندرها هیچ اطلاعات بیشتری در مورد OnePlus V Fold فاش نمی‌کنند. با نگاهی به تصاویر، به نظر نمی‌رسد که این گوشی تاشو نسخه‌ای از اوپو Find N2 ریبرند شده شده ، زیرا فرم فشرده‌ای دارد. گزارش‌های قبلی همچنین نشان دادند که وضوح صفحه نمایش ۲K و صفحه نمایش بزرگ‌تر خواهد داشت.

در دیگر خبرها بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند، محصولات دیگری از جمله لپ تاپ و تبلت را در محدوده خود دارند. از سوی دیگر، وان پلاس تاکنون با این موضوع مقابله کرده است. این شرکت تاکنون تنها تبلت عرضه کرد و براساس گزارش تازه انتشاریافته برنامه‌ای برای ورود به صنعت لپ تاپ ندارد.

کیندر لیو، رئیس و مدیر اجرایی OnePlus، اخیراً مصاحبه‌ای انجام داده که در آن برخی از برنامه‌های این شرکت را به اشتراک گذاشته است. به گفته وی، وان پلاس هنوز علاقه‌ای به عرضه لپ تاپ ندارد. این شرکت ممکن است در مقطعی وارد لپ‌تاپ‌ها شود، اما در حال حاضر هیچ کدام در حال توسعه و در دسترس نیستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا