اخبار

نوبیا ۵ اینچی مجوز TENAA دریافت کرد

ZTE یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های چینی‌ست که چند گوشی قابل توجه نیز در سال گذشته‌ی میلادی عرضه کرد. هرچند نمی‌توان آن را با شیائومی یا هواوی مقایسه کرد. به تازگی گوشی جدیدی از این کمپانی توانسته مجوز TENNA را دریافت کند. آیا این گوشی ۵ اینچی Z11 Mini خواهد بود؟
همانطور که گفتیم شاید نتوان ZTE را در سطح هواوی یا شیائومی دانست، اما باید گفت که این کمپانی چینی توانسته در سال گذشته به خوبی رشد کند و دو برند اکسون و نوبیا نیز توانسته اند محصولات پرفروشی را عرضه کنند. برند نوبیا قبلا برای آسیا در نظر گرفته شده بود اما به نظر می‌رسد که قرار است ZTE این برند را جهانی کرده و شاهد محصولات جدیدی با نام نوبیا در کشور‌های اروپایی و جاهای دیگر جهان نیز باشیم.
آنطور که مشخص است کمپانی چینی خود را برای معرفی و احتمالا عرضه‌ی محصولات جدیدی آماده می‌کند. پرچم‌دار این کمپانی نیز به تازگی در بنچمارک GFXBench مشاهده کردیم که با کد ZTE A2017 در این لیست مشاهده می‌شد. این گوشی از قدرت بالای سخت افزاری بهره برده و دارای تراشه‌ی اسنپدراگون، و ۴ گیگابایت رم خواهد بود.
حال به تازگی گوشی جدیدی از TENAA توانسته مجوز دریافت کند که دارای کد ZTE NX529J است. با توجه به اندازه‌ی صفحه می‌توان این گوشی را نسخه‌ی مینی گوشی نوبیا Z11 در نظر گرفت. دیوایس جدید دارای یک صفحه‌ی ۵ اینچی FHD با رزولوشن ۱,۹۲۰ در ۱,۰۸۰ پیکسل بوده و از ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت رام بهره خواهد برد.
در زیر قاب این گوشی از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز استفاده شده که می‌توان حدس زد باید اسنپدراگون ۶۱۶ یا ۶۱۷ باشد. در پشت گوشی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی وجود داشته و در جلو نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است.
از دیگر مشخصات این گوشیم می‌توان به باتری با ظرفیت ۲,۷۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت و همچنین سیستم عامل اندروید ۵.۱.۱ اشاره کرد. دکمه‌ی خانه نیز خازنی بوده و سنسور اسکنر اثر انگشت هم در پشت گوشی به کار رفته است.
 

نوبیا ۵ اینچی مجوز TENAA دریافت کرد؛ آیا Z11 Mini در راه است؟ ۱

نوبیا ۵ اینچی مجوز TENAA دریافت کرد؛ آیا Z11 Mini در راه است؟ ۲

منبع :androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا