اخبار تکنولوژی

گوشی اوپو فایند ایکس ۷ به نمایشگر BOE مجهز است

اوپو در حال کار بر روی گوشی‌های پرچمدار سری اوپو فایند ایکس ۷ برای بازار چین است. شایعات مبنی بر اینکه ممکن بوده در ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ معرفی شود بسیار زیاد است. به تازگی، Digital Chat Station اطلاعاتی درباره نمایشگر Find X7 و X7 Pro به اشتراک گذاشت.

به گفته منبع اطلاعات، Find X7 مجهز به نمایشگر BOE X1 خواهد بود، که همان صفحه نمایش موجود در OnePlus 12 است. گزارش‌های اخیر حاکی از آن بوده که OnePlus 12 دارای صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی OLED با لبه خمیده بوده و وضوح بالای ۳۱۶۸ در ۱۴۴۰ پیکسل را در کنار نرخ نوسازی LTPO 120 هرتز، کاهش نور PWMدر سطح ۲۱۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی چشمگیر ۴۵۰۰ نیت ارائه می‌دهد.

تراکم پیکسلی ۵۱۰ppi هم توسط این گوشی ارائه شده و دارای آرایش الماس آبی برای جلوه‌های بصری بهتر است. OnePlus 12 با تراشه Display P1 Oppo و رتبه A+ DisplayMate برای صفحه نمایش ۲K خود، تجربه تماشای پریمیومی و از لحاظ بصری خیره کننده را نوید می‌دهد. در مورد Find X7 Pro، فاش کننده ادعا می‌کند که این شرکت در حال حاضر بین BOE و E7 سامسونگ برای نمایشگر که هر دو وضوح ۲K را ارائه می‌دهند، تصمیم نگرفته است.

طبق گزارش‌ها، Find X7 دارای چیپست Dimensity 9300 خواهد بود، در حالی که مدل Pro دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 3 است. این سری با سیستم عامل اندروید ۱۴ مبتنی بر ColorOS 14 اجرا می‌شود.

اوپو فایند ایکس ۷ با طراحی خاص

همچنین تصویری از Find X7 Pro که اخیراً در Weibo فاش شد، طراحی این مدل را آشکار کرد. این نشان می‌دهد که دستگاه ممکن است به یک ماژول دوربین هشت ضلعی مجهز شود که شامل چهار دوربین و یک فلاش LED است. طبق گزارش‌ها، این اولین گوشی هوشمند جهان خواهد بود که دارای دوربین دوگانه پریسکوپ است.

دوربین عقب فایند ایکس ۷ پرو احتمالاً دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900 با قابلیت OIS است که گفته می‌شود نسخه تغییر یافته‌ای از سنسور دوربین ۱ اینچی سونی IMX989 است. احتمالاً با یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک جفت دوربین تله فوتو پریسکوپ تکمیل خواهد شد. دومی ممکن است شامل یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 با زوم اپتیکال ۳ برابر و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 با زوم اپتیکال ۶ برابر باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا