اخبار تکنولوژی

مایکروسافت Copilot به اندروید رسید

در ماه سپتامبر، ویندوز ۱۱، Cortana را با Copilot، دستیار جدید مجهز به هوش مصنوعی جایگزین کرد. ماه گذشته، مایکروسافت GPT-4 Turbo OpenAI را در Copilot ادغام کرد و اکنون،مایکروسافت Copilot برای کاربران اندروید در دسترس است.

مایکروسافت اخیراً دستیار چت مجهز به هوش مصنوعی Copilot را با استفاده از مدل‌های GPT-4 و DALL·E 3 OpenAI در اندروید معرفی کرده است. این برنامه ضمن تولید محتوای جذاب بصری از ورودی‌های متن اصلی، پاسخ‌های سریع و دقیق را تضمین می‌کند.

می‌توانید Copilot را به صورت رایگان در فروشگاه Google Play دانلود کنید و به شما امکان می‌دهد پیش‌نویس ایمیل‌ها، داستان‌نویسی، ترجمه زبان، تصحیح و برنامه‌ریزی برنامه‌های سفر را انجام دهید. Image Creator که توسط DALL·E 3 کنترل می‌شود، فرآیندهای طراحی را با تبدیل پیام‌های متنی به تصاویری با کیفیت بالا ساده می‌کند.

در حالی که نسخه اندروید در حال حاضر در دسترس است، مایکروسافت رسما برنامه‌هایی را برای انتشار iOS تایید نکرد. گمانه زنی‌هایی در مورد راه‌اندازی احتمالی در سال ۲۰۲۴ وجود دارد، اما جزئیات تایید نشده است.

مایکروسافت Copilot ابزاری کارآمد

مایکروسافت Copilot

این گزارش پس از تغییر نام تجاری بینگ چت توسط مایکروسافت به Copilot انجام شد. Copilot در اندروید دقیقاً مشابه ChatGPT خود را منعکس می‌کند و قابلیت‌های چت بات، تولید تصویر و پیش نویس متن را ارائه می‌دهد. برای کاربران iOS که مشتاقانه منتظر Copilot هستند، دسترسی فعلی به ویژگی‌ها از طریق برنامه Bing همچنان در دسترس است. سرمایه گذاری مایکروسافت در عرصه برنامه‌های تلفن همراه، تبدیل Copilot به یک ابزار همه کاره را برجسته می‌کند.

در اخبار مرتبط، Suno که به دلیل الگوریتم‌های هوش مصنوعی خود در آهنگسازی شناخته شده، با Microsoft Copilot همکاری کرده است تا ابزاری آسان برای ساخت آهنگ‌ها را معرفی کند. این فرآیند ساده است: کاربران یک پیام متنی ارائه می‌کنند و الگوریتم کنترل را به دست می‌گیرد و آهنگ‌های کاملاً واقعی را با اشعار همراه و صداهای آواز تولید می‌کند.

انتظار داریم این ابزار مایکروسافت بزودی برای کاربران iOS هم دردسترس قرار گیرد. ابزاری که با کمک هوش مصنوعی بیشتر نیازهای افراد را برآورده ساخته و تجربه کاربری خوبی رقم می‌زند. شرکت ردموندی در تلاش بوده نسخه بعدی ویندوز را هم با کمک هوش مصنوعی بهینه سازد و تجربه کاملی برای مخاطب خود رقم زند.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا