اخبار تکنولوژی

هدفون جدید بلک شارک Fengming عرضه شد

بلک شارک زیربرند گیمینگ شیائومی در سال ۲۰۲۱ بود که هدفون Fengming TWS را معرفی و عرضه کرد. حال مدل جدید بلک شارک Fengming معرفی شده است.

هدفون جدید به نام بلک شارک Fengming TWS Youth Edition را در چین معرفی شد. این مدل با قیمت ۱۹۹ یوان (۲۷ دلار) از ۵ نوامبر در دسترس خواهد بود. آن‌ها ترکیبی از سبک و عملکرد را ارائه می‌دهند که دارای طراحی معمولی Black Shark با فرم مشکی براق داخل گوش و برجسته‌های سبز متمایز است که ریشه‌های گیمینگ این برند را به نمایش می‌گذارد.

هدفون بلک شارک Fengming Youth Edition TWS دارای درایور پویا ۱۰ میلی‌متری برای صدای باکیفیت است. آنها همچنین با حذف نویز فعال هیبریدی پیشرفته ۴۰dB FF+FB برای جلوگیری از نویز محیط و ارائه یک تجربه شنیداری فراگیر عرضه می‌شوند. هدفون‌ها همچنین با کدک‌های SBC و AAC سازگاری دارند.

علاوه بر این، یک حالت شفافیت برای آگاهی از محیط اطراف بدون کاهش کیفیت صدا وجود دارد. گیمرها از حالت تأخیر کم، تنها با تاخیر ۶۰ میلی‌ثانیه، قدردانی می‌کنند و این هدفون‌ها را برای گیمینگ رقابتی مناسب می‌سازد که در آن کمترین تاخیر بسیار مهم است.

بلک شارک Fengming از راه رسید

هدفون عمر باتری قابل توجهی را ارائه می‌دهد و تا ۶ ساعت پخش مداوم را دربرمی‌گیرد که با کیس شارژ، کل عمر باتری به ۲۴ ساعت افزایش می‌یابد و آن را برای استفاده در تمام روز مناسب می‌کند. شارژ سریع پشتیبانی می‌شود و تنها با ۱۵ دقیقه شارژ، ۲ ساعت استفاده را رقم خواهد زد. این هدفون همچنین به لطف فناوری بلوتوث ۵.۳ از اتصال یکپارچه و قابل اعتماد برخوردار بوده و اتصالات پایدار را در محدوده ۱۰ متری به دنبال دارد.

این هدفون دارای استاندارد IPX4 مقاومت در برابر آب بوده که موجب خواهد شد در برابر پاشش آب دوام آورد. آنها دارای کنترلر لمسی برای مدیریت آسان پخش، صدا و تماس هستند. علاوه بر این، آنها پیام‌های صوتی منحصربه‌فرد «Shark Sauce» را ارائه می‌کنند که نشانه‌های شنیداری را برای سطح باتری و وضعیت اتصال ارائه می‌کند و تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد.

با تمام این اوصاف محصول بلک شارک یک مدل حرفه‌ای بوده که ویژگی‌های قابل توجهی را در اختیار مخاطب ارائه می‌دهد. برند مورد اشاره در تلاش است تا سبد محصول خود را با مدل‌های گیمینگ حرفه‌ای پر سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا