اخبار تکنولوژی

انتشار اندروید ۱۳ برای گوشی موتورولا اج ۳۰ اولترا

گوگل در ۱۵ آگوست ۲۰۲۲ عرضه نسخه پایدار اندروید ۱۳ را آغاز کرد. از آن زمان شرکت‌ها مشغول ارائه آپدیت برای مدل‌های مختلف در مناطق گوناگون هستند. موتورولا نیز آن را برای مدل‌های مختلف عرضه کرده و در نهایت به گوشی هوشمند موتورولا اج ۳۰ اولترا رسیده است.

کاربران می‌توانند بروزرسان نرم افزاری را با T1SQ33.15-11-137-10 و بسته نرم افزاری با حجم ۱.۵۷ گیگابایتی دریافت کنند تا از ویژگی‌های شگفت انگیز سیستم عامل لذت ببرند. این بروزرسان با آپدیت امنیتی تا ۱ می ۲۰۲۳ همراه شد.

این ارتقاء سیستم عامل جدید طیف گسترده‌ای از سفارشی‌سازی و پتانسیل را برای دستگاه‌ها دربرخواهد گرفت. مجموعه‌ای از ویژگی‌های ارتقا یافته با نماد برنامه و موضوع شروع می‌شود و با بهبود امنیت به پایان می‌رسد. همچنین شامل بهبود در گالری، بهینه‌سازی باتری، کنترل بهتر موسیقی، مجوز اعلان و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

موتورولا اج ۳۰ اولترا و دریافت آپدیت جدید

از هم‌اکنون به‌روزرسانی اندروید ۱۳ برای تعداد کمی از کاربران در دسترس است و به زودی به صورت گسترده‌تر عرضه خواهد شد. تا آن زمان می‌توانید بخش بروزرسانی را در نظر گیرید. در اخباری مرتبط شرکت Motorola به تازگی گوشی موتورولا Moto G53j را در ژاپن معرفی کرد. تلفن هوشمند رده میانی و نوعی اقتصادی که از طراحی آشنا و مشخصات کلیدی قابل قبول بهره می‌برد.

موتورولا Moto G53j به نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ مجهز شده که رزولوشنی ۱۶۰۰در۷۲۰ پیکسل به حساب می‌آید. دستگاه با رابط کاربری My UX همراه بوده و از سیستم عامل اندروید ۱۳ برخوردار است.

در بخش صوتی دو اسپیکر استریو تعبیه شده تا دستگاه کیفیت صدا بالایی ارائه دهد. قلب تپنده این گوشی جدید اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس کوالکام بوده که با ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی همراه می‌شود. باتری پک ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ ۱۸ واتی است.

در قسمت دوربین از دو حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیسکلی بهره گرفته شد. دوربین سلفی نیز حسگری ۸ مگاپیکسلی بوده که به صورت حفره‌ای وسط نمایشگر جای گرفت. حسگر اثرانگشت جانبی بوده و افراد از طریق حسگر تشخیص چهره نیز می‌توانند امنیت گوشی خود را حفظ کنند.

برای کسب جزئیات بیشتر به بخش بروزرسان نرم افزاری گوشی خود مراجعه کنید. موتورولا در تلاش است تا سبد محصول خود را کامل‌تر از قبل سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا