اخبار تکنولوژی

قابلیت ذخیره کردن پیام‌ های ناپدید شده در برنامه واتساپ

برنامه واتساپ گزینه‌ای به نام Keep in Chat را معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد از ناپدید شدن پیام‌ها در یک رشته پیام ناپدید شونده جلوگیری کنند.

افراد می‌توانند برای مدت طولانی روی یک پیام فشار داده تا در مبحث باقی بمانند. با این حال، شخصی که پیام را ارسال کرده مطلع می‌شود و در نهایت تصمیم می‌گیرد که آیا آن را در چت نگه دارد یا خیر. در غیر این صورت، وقتی تایمر تمام شود، پیام طبق معمول محو خواهد شد.

یک نماد نشانک در کنار پیام‌های ذخیره شده پدیدار می‌شود. می‌توانید به همه مواردی که در پوشه «پیام‌های نگه‌داشته شده» ذخیره کرده‌اید دسترسی داشته باشید، جایی که آنها با چت سازماندهی می‌شوند. برنامه واتساپ آشکار کرده که این ویژگی را به تدریج عرضه می‌کند و همه باید ظرف چند هفته به آن دسترسی داشته باشند.

برنامه واتساپ با ویژگی‌ کاربردی جدید

در ظاهر، به نظر رسیده که Keep in Chat تمام نقطه ناپدید شدن پیام‌ها را کاهش می‌دهد. با این حال، واتس‌اپ در یک پست وبلاگ پیشنهاد کرد که ممکن است در مواقعی لازم باشد پیامی که شامل جزئیات مهم است را ذخیره کنید. در هر صورت، کسانی که پیام را ارسال کرده‌اند، این امکان را خواهند داشت، پیام‌های ذخیره شده را کنار گذاشته و شاید از حریم خصوصی خود محافظت کنند.

بدون شک واتساپ یکی از پیام‌رسان‌های محبوب بوده که توانسته علاقمندان بسیاری کسب کند. این پیام رسان ویژگی‌های بزرگی به مخاطب خود داده و می‌تواند تجربه کاربری خوبی رقم زند. اگر به دنبال یک اپ کاربردی با حفظ حریم شخصی هستید، این برنامه می‌تواند نیاز شما را برآورده سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا